Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Nu har jag fått svar mailet jag skickade, det kostar tydligen 50kr att gå på bara mässan
Om du vill kontakta dom så är en länk till arrangörernas hemsida här www.boomerangen.se/
Vi har beställt kuvert till både inbjudningskort och tackkort idag! Gjorde inbjudningskorten nästan helt klara i helgen, nu är det inte länge kvar tills dom ska skickas ut!!!
Oj, det där blev fel länk!
Haha, så tokigt det kan bli, adresserna var precis likadana utom "www" i början. Den jag menade var alltså www.klubbdansfeber.se
Hurraaaa, imorrn är det bröllopsmässa!!!!
Vi var också på mässan. Vet väl inte om det gav så supermycket (har också ordnat mycket sedan tidigare), men vi superfyndade riktigt fina pysselgrejer!!
För er som inte var där så kan jag säga att det var en som hade total utförsäljning av sitt sista lager, både en del pysselsaker och en del underkläder och klänningar. Vi betalade totalt 290kr för saker som var värda över 1800 i ordinarie pris
Gissa om vi är nöjda!!!
Måste bara skicka en varning: beställ inte från Margarethas Textilateljé!
Vi beställde 100m av ett speciellt band från henne i SEPTEMBER. I januari ringde jag och frågade om det inte hade kommit eftersom jag inte hört något från henne. Då hade hon inte beställt det än!! Hon skulle iaf ordna det och höra av sig till mig veckan därpå. Idag ringde jag upp henne igen eftersom hon inte ringt trots att det gått ett antal veckor. Och nu fick jag veta att bandet utgått ur sortimentet!!!!
Gissa om jag är irriterad!!! Så lita verkligen inte på att hon fixar beställningarna i tid om ni ska ha nåt!