Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Vet inte om nån redan nämnt det men det är bröllopsmässa på Plaza den 24/1 2009 och modevisning på Schalgerklubben på kvällen
Vet inte om nån redan nämnt det men det är bröllopsmässa på Plaza den 24/1 2009 och modevisning på Schalgerklubben på kvällen
Holmsunds blommor är jätteduktiga, de gjorde våra blommor, bild på min bukett finns i mitt galleri
De är dessutom riktigt billiga, jag betalade 1150:- för min bukett 2 extra lösa rosor, 2 corsager och tärnbuketten.
Det finns en annons i dagens VK om mässan
Vill nu skrev 2009-01-14 18:13:38 följande:
De tog 35:- biten så de är ju billigare än NK, plus att till skillnad från NK kan de göra tårtan precis som du vill. När jag frågade NK hade de typ en sorts tårta de använde som bröllopstårta och det var det, det gick inte att variera särskilt mycket.
Dessutom smakade tårtorna himmelskt, vi hade 2 olika varianter, bakad chokladmousse med apelsinsmak och bakad chokladmousse med hallon mousse, täckt med sugarpaste med snirklar målade på.
Jag har lagt upp bilder på tårtan i mitt galleri om nån är intresserad
Vita skor brukar finnas lagom till studenten i alla skoaffärer
Sen måste jag tipsa om att beställa klänningen från Kina istället för att hyra/köpa den dyrt i stan. Beställde min klänning från Kina, mejlade en bild på vilken klänning jag ville ha tillsammans med den ändring jag ville ha gjord, sen sydde de upp den efter mina mått, passade som handen i handsken och var klar på ca 1 månad och kostade 1200:- inklusive frakten från Kina
Vill nu skrev 2009-01-20 20:06:43 följande: