Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Nä, jag blev oxå förvånad! Men glad så klart!
Nä, jag blev oxå förvånad! Men glad så klart!
Hon har tidsbokning, så det är bara att ringa henne på 070-2333798 och boka. Tror att det är mestadels kvällar och helger, eftersom hon har ett "vanligt" jobb också.
Hennes hemsida är www.anglalikt.com oxå!
Åh, vilken fin klänning! Och vad fina trycksaker du gjort! Är helt värdelös på sånt där, så jag har inte börjat på program och sånt än! Fuskade och beställde inbjudningarna!
Madam Mim skrev 2008-11-18 14:55:16 följande:
Mina jobbarkompisar ska servera på vårt! De är inga som vvi umgås med privat, så vi har inte bjudit dem, men de erbjöd sig att servera för att få vara med hela kvällen!
Städningen ska vi låta cateringfirman ta hand om. De tar 3500 för disk och städ. Kändes SÅ värt det!
Madam Mim skrev 2008-11-19 13:30:17 följande:
Har faktiskt ingen aning om vad som är brukligt att betala... Min jobbarkompisar ser det som en "ära" att få vara med, men något vill man ju ge...
Skulle tro att en vanlig betalnign för en hel lördagkväll, svart då, ligger runt 500 kr/person... Men jag har inga som helst belägg för den summan!
Vi har oxå tänkt ta vanligt hotellrum i stället!
Kolalde runt lite och såg att på Avenyn ingår frukost på sängen! Kändes som ett plus! Har faktiskt aldrig bott på hotell här i stan, men tror att många är fina. Stora hotellet är ju jättefint om man gillar lite mer gammeldags stil, har jag fått för mig. På Plaza har jag bara varit på frisyrvisning, men det verkar jättefint där oxå...
Nu har jag bestämt klänning! Har nyss betalt in handpenningen! Känns så spännande och jag är supernöjd!
Hur går det för alla andra då? Gjort några frmasteg??