Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
VI skall canlita Annas festoch mat för de har en helhet som jag inte har hittat hos någon anna. JAg tror det kommer att bli jättebra. Vi saknar solisten till kyrkan bara några förslag?
VI skall canlita Annas festoch mat för de har en helhet som jag inte har hittat hos någon anna. JAg tror det kommer att bli jättebra. Vi saknar solisten till kyrkan bara några förslag?
De har serveringspersonal, barpersonal så man beöver inte hitta personal till det och Anna har många tips och ideer hur man kan lägga upp upp kvällen. Jag har väll inte kollat så många utan har erfarenhet av Annas och tittat lite på nätet.
Vet du hur mycket hon tar?
Vill nu skrev 2009-01-04 18:06:56 följande:
Tyckte det var lite roligt i den förra tråden när vi var sammlad med bröllopsdagar. Om någon är borta så fyll gärna i listan
umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
Havsro: 16 maj Backenskyrka
070809: 1 augusti i Strömbäck
umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka
Är det någon som skall ha ett live band under kvällen? Villka skall ni anlita i såfall och vad tar de för pris.Vad är et normalit pris för ett liveband? Hjälp mig någon
Jag fick boka präst och kantor redn i höstas men jag hade ingen kyrka förrän nu i januari. Jag ringde direkt de öppnade på pastorsexp. Präst och kantor har vi bokat via vår försammling Teg.
Det kommer ju en bröllopsmässsa i januari. Behöver man köpa biljetter innan eller går det bara att gå dit som villken mässa som helst?
Hej Jag blev lite orolig efter ditt inlägg så jag blev tvungen att dubbelkolla att allt var ok. Som tur var är allt klappat och klart. Präst medelas när semesterschemat är klart.
Det är ingen fara men man fick sig en liten tankeställare att inte ta allt för givet!
Denna dag på plaza 24/1