Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Eftersom jag såg att vår gamla tråd stängts, startar jag en ny och hoppas vi kan fortsätta här!
Den gamla tråden hittas på www.brollopstorget.se/Forum-5-60/m3037614.html
Vi har bokat in bröllopsnatt på Hotell Avenyn, men ingen bröllopssvit, eller så, (känns bara som bortkastade pengar!) utan bara ett vanligt hotellrum.
Då vi bor 2 mil utanför stan så blir det ju sak samma kostnadsmässigt med taxi hem eller hotell, och dessutom ska nästan alla våra gäster bo där, så då får vi äta frukost tillsammans också!
*nyfiken*
när är alla era bröllopsdagar inplanerade?
Känns som att jag ligger lite efter med planeringen. Bröllop i sep (bestämt i går kväll)och vi har inte bokat eller planerat något. Det enda vi vet är ungefär hur vi vill att festen ska gå tillväga
umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
Havsro: 16 maj Backenskyrka
Önskebrunnen 4 juli Umeå stadskyrka
Madam Mim: 25 Juli Svedjans kapell och fest på lägergården.
Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge
070809: 1 augusti i Strömbäck
umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka
Mymelody: 8 augusti Tavelsjö kyrka
Ni har gått om tid på er!
Vi började planera i augusti, med ett uppehåll över jul och så, och gifter oss i mars.
Bara kyrka och festlokal blir fixat, så ordnar resten sig!
Är det någon som sitter inne med information angående stora hotellet tror det var någon som pratade om det vi d något tillfälle. Villka rum är bra är det fint där etc? Var inne lite på uman hotell men ville testa någonting annat. Stora hotellet är ju ganska gammalt och gediget.
Lycakdes få en ingubbe ialla fall
Stora hotellet har bröllopssvit för 1600:-. Vad de andra rummen kostar har jag lite dålig koll på, men det är superfint!
www.storahotelletumea.se/index.asp
vi har varit inne på hemsidan och tittat men inte sett live det ser fint ut på bilderna och priset är 1700:- nu de har inte uppdaterat hemsidan
Vill nu skrev 2009-01-20 21:46:14 följande:
Vill nu skrev 2009-01-20 20:06:43 följande:
Vill nu skrev 2009-01-20 20:06:43 följande: