Grattis till klänningen, visst är det skönt att ha det bortgjort? För mig var det som en stor sten föll från mitt bröst. Ha ha, roligt att din klänning också blev en annan modell, det är helt sjukt vilken konstig kroppsuppfattning man har.
Jag köpte ett par underbara rainbowskor, med låg klack. Jag går aldrig i högklackat, jag ser ut som en mupp för jag kan inte gå normalt i sådana skor. Men dessa skor kändes som en toffel på foten-ursköna. Finns på bild i mitt galleri, är du intresserad har jag namnet på dem.Kostade 1300kr på Söders högtidskläder.
010809 skrev 2009-01-16 18:44:06 följande:
weeee.. nu har jag köpt min klänning (eller lagt undanden på änglalikt)! =) Alla som har erfarenhet säger ju att det sällan blir den modell man tänkt sig.. å dået blir det inte heller.. =) nu ska man bara hitta skor så klänningen kan sys upp oxå.. nån som har några bra förslag på var man kan hitta vita skor? har sett ett par rainbow på nätet, men dom är ju så dyra.. =(Munchkin: oki, jag vet att det var ett par som hade festen ute i strömbäck förra året, de har inte tillåtit det tidigare.. så var bara nyfiken på hurdet hade varit i så fall.. men det var inte ni =)