Bröllop Umeå 2009 fortsätter...
Jag köpte mina på Twilfit. I sthlm visserligen, men de har mycket fint till bra pris!
Tyckte Ingrids var lite "tantigt" men de kanske fått in mer fint nu!
Jag köpte mina på Twilfit. I sthlm visserligen, men de har mycket fint till bra pris!
Tyckte Ingrids var lite "tantigt" men de kanske fått in mer fint nu!
Vad kul! Vi fick ju en massa telefonsamtal, då nästan alla våra gäster bor minst 30 mil bort! Är så roligt när man märker att folk blir glada!
Hoppan: Jepp, vi ska nog gå på mässan! Blev tillfrågad att jobba, men sa att jag hade vikigare saker för mig!
Shia: Välkommen till oss! Och grattis!
Vi kommer bara att gå på dagen... Som sagt, klänningen är ju klar, så det känns inte som nån större vits... Och tänk om man ser någon finare!!! =O
det tror jag att de brukar ha! Det är säkert så att om du bokar, eller beställer på mässan får du mässrabatt...
Vanliga smileys
= : - ) (fast utan mellanslag)
= : - D
Sen kan jag inga fler! Men dte är säker nån som kan!
jo! Kan en till!
= : - (
Vi har bokat in bröllopsnatt på Hotell Avenyn, men ingen bröllopssvit, eller så, (känns bara som bortkastade pengar!) utan bara ett vanligt hotellrum.
Då vi bor 2 mil utanför stan så blir det ju sak samma kostnadsmässigt med taxi hem eller hotell, och dessutom ska nästan alla våra gäster bo där, så då får vi äta frukost tillsammans också!
umekicki79: 21 februari i Helena Elisabeth
vill nu: 7 mars i Sävar kyrka
Havsro: 16 maj Backenskyrka
Önskebrunnen 4 juli Umeå stadskyrka
Madam Mim: 25 Juli Svedjans kapell och fest på lägergården.
Sommarnoll9: 1 augusti ute vid Göstas loge
070809: 1 augusti i Strömbäck
umbraz: 1 augusti i Helena Elisabeth
Hoppan: 8 augusti Umeå stadskyrka
Mymelody: 8 augusti Tavelsjö kyrka
Ni har gått om tid på er!
Vi började planera i augusti, med ett uppehåll över jul och så, och gifter oss i mars.
Bara kyrka och festlokal blir fixat, så ordnar resten sig!