• Ewy

Kinderägg?

Vad tycker ni, kan man bjuda på ett Kinderägg och lägga dom i favoursaskarna som alla gäster ska få? Passar det eller blir det för barnsligt på ett bröllop?
    Vad annars kan man ge bort? Ska ni ge något till era gäster i så fall vad?

• Svar på tråden Kinderägg?
  • FruHamberg

Nej, jag tycker inte att det passar. Känns som du säger lite barnsligt. Gör egen tryffel kanske?

• sokkerstruten

Ja, jag tycker det är för barnsligt. Köp Aladin hjärtan istället eller gelehjärtan eller annat godis!

• Hammerman

... fast hade jag stått på gästlistan hade jag nog velat ha ett kinderägg. Då får man ju ett minne också!

Men så har jag ju en hel samling plastfigurer i bokhyllan också. Jag växer fan aldrig upp.

• Miafiahallonfjärt

Till barnen tycker jag det passar

• Sebastiána

Jag tycker att det är kul med Kinderägg, fast kanske inte på ett bröllop. Jag och några kompisar har ibland köpt dem, slängt beskrivningen och sedan försökt sätta ihop leksaken. Den som blir klar först vinner.

Och även om jag egentligen mest gillar mörk choklad gillar jag den chokladen.

• Nalle Puh 40

Jag är lite barnslig men ÄLSKAR Kinderägg

• Aleta

Lite megapyssligt kanske, men man kan ju byta ut omslaget till något annat. Det är väl mest det som ser trist ut.

Jag tycker att det är kul fast jag blir besviken när det är något som inte behöver monteras.

• Soon and very soon

jag gillar oxå monteringen!

• Soon and very soon

jo why not, kinderägg är kul! gör det till en tävling kanske.

Svar på tråden Kinderägg?