• TreÄlsklingar

Bråttom!!Tips på bröllopspresent!!!

Hej!

Jag har satt mig i en väldigt jobbig sits!! I morgon ska jag på bröllop. . en av mina bästa vänner gifter sig. . men jag har inte köpt bröllopspresent ännu!! Det låter helt galet jag vet, men jag har mått jättedåligt och tvivlat in i det sista om jag överhuvudtaget orkar gå. . min sambo har nämligen fått cancer och vi har två små barn. Förlorade min mamma för ett tag sedan i cancer. Min värld håller på att rasa samman. Jag vet inte hur det kommer att gå för min älskling. . så jag har inte haft kraft, lust och inte heller så mkt tid att gå och titta på presenter. Men jag ska försöka komma iväg i morgon och måste nu alltså akutinhandla en present. .

Har ni några förslag snabbt?? De har inte skrivit ngt om detta i inbjudan.

• Svar på tråden Bråttom!!Tips på bröllopspresent!!!
  • MulleNuh

Först och främst beklagar jag det som hänt er!!

Vad för typ av människor är dom som gifter sig?? Vad tycker dom om?

• Tooticki

Kokbok och fina knivar
    Olivoljor, viner, lagringsbar champagne att öpnna på årsdagar
    Presentkort på en upplevelse
    Restaurangbesök

• Tooticki

Tänker så det knakar, förstår att du är i en tuff sits men tycker att det är starkt av dig att gå på bröllopet. Det kommer säkert stärka er relation och hon kommer finnas där för dig nu när det är jobbigt!

• Ankan80

Ett fint album för bröllopsfotona.
    Fick vi och tyckte det var jättebra....

• Tooticki

Klättringskurs
    Islandshästridning
    Vin-, ost-, champagne-, whisky-, chokladprovning

• TreÄlsklingar

Tack snälla ni!!!

De tycker om matlagning. Roliga upplevelser.

Ja jag har funderat på att ge dem ett besök på ngn bra restaurang. Funderade på Grand Hotel. . men är det inte väldigt opersonligt att ge presenkort? Kanske kan jag ge presenkort på restaurang och teater så de får en helkväll!?

• MulleNuh

Bor ni i sthlm? Kanske Gondolen? Det är ju fint..

• elsi

En enkel snygg slät riktig fotoram i silver. Alltid uppskattad.

Tänka på dig, vara stark. jag tror att din vän kommer att bli så väldigt glad att du ska vara där, och ett fotoram är ju ett minne för de att du var där... trotts allt.

• Barret

TreÄlsklingar:
    Beklagar verkligen!!!

Här kommer mitt tips:
    Jag hörde om någon för ett tag sedan som köpt tre flaskor vin.

Den första skulle lagras ett år (alltså drickas på ettårsdagen)
    Den andra i 5 år (alltså drickas på femårsdagen)
    Den tredje i 10 år (alltså drickas på tioårsdagen).

Man kan ju köpa bara 2 av flaskorna om man vill eller ännu fler... Systembolaget har säkert massor med tips.

• PL080802

Vår bästa bröllopspresent var just en upplevelse. Kan tipsa om BONGO som du kan köpa på tex Åhlens, finns i olika valörer och man kan välja vilken upplevelse man vill ha - väldigt bra. Jag tror dock att den bästa presenten är att du uppbådar kraft och delar deras dag trots att du har annat att tänka på. Hoppas att allt kommer gå bra för er.

• TreÄlsklingar

Hej!

Tack för era svar! Jättebra ideér allihop!

Det blev ett presentkort på 1000 kr på restaurang GRILL i Sthlm. Eller om de vill ngn av de andra restaurangerna i samma kedja. Kanske inte den mest personliga presenten, men jag hoppas de ska bli glada. . det hade i alla fall jag blivit!

Det där BONGO/SMARTBOX hade ju varit riktigt bra, men det var lite försent för det tyvärr. Kom hem från stan efter att du skrev det inlägget. Får bli till nästa bröllop!

Tack igen!

• elsi

Jag har varit på Grill .Det var en fantastiskt mat upplevelse,, toppen present!

• Ally z

Var på min kusins bröllop häromdan, köpte två fina badrock, beige och brun, två ljus i samma färger som badrocken, två fina tvålar. Till detta fick de ett presentkort på en spa-övernattning. Allt detta kan man lägga i en fin korg och slå in med cellofan.

Svar på tråden Bråttom!!Tips på bröllopspresent!!!