Inlägg från: TreÄlsklingar |Visa alla inlägg
  • TreÄlsklingar

Bråttom!!Tips på bröllopspresent!!!

Hej!

Jag har satt mig i en väldigt jobbig sits!! I morgon ska jag på bröllop. . en av mina bästa vänner gifter sig. . men jag har inte köpt bröllopspresent ännu!! Det låter helt galet jag vet, men jag har mått jättedåligt och tvivlat in i det sista om jag överhuvudtaget orkar gå. . min sambo har nämligen fått cancer och vi har två små barn. Förlorade min mamma för ett tag sedan i cancer. Min värld håller på att rasa samman. Jag vet inte hur det kommer att gå för min älskling. . så jag har inte haft kraft, lust och inte heller så mkt tid att gå och titta på presenter. Men jag ska försöka komma iväg i morgon och måste nu alltså akutinhandla en present. .

Har ni några förslag snabbt?? De har inte skrivit ngt om detta i inbjudan.

• Svar på tråden Bråttom!!Tips på bröllopspresent!!!
  • TreÄlsklingar

Tack snälla ni!!!

De tycker om matlagning. Roliga upplevelser.

Ja jag har funderat på att ge dem ett besök på ngn bra restaurang. Funderade på Grand Hotel. . men är det inte väldigt opersonligt att ge presenkort? Kanske kan jag ge presenkort på restaurang och teater så de får en helkväll!?

• TreÄlsklingar

Hej!

Tack för era svar! Jättebra ideér allihop!

Det blev ett presentkort på 1000 kr på restaurang GRILL i Sthlm. Eller om de vill ngn av de andra restaurangerna i samma kedja. Kanske inte den mest personliga presenten, men jag hoppas de ska bli glada. . det hade i alla fall jag blivit!

Det där BONGO/SMARTBOX hade ju varit riktigt bra, men det var lite försent för det tyvärr. Kom hem från stan efter att du skrev det inlägget. Får bli till nästa bröllop!

Tack igen!

Svar på tråden Bråttom!!Tips på bröllopspresent!!!