Inlägg från: Kärlekensskull |Visa alla inlägg
  • Kärlekensskull

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

JAg å min sambo satt å planerade bröllopet i går. Grejade lite med bordsplaceringen. Fy vad svårt det är.
    Tur att jag har ett tag på mig. haha!
    Hur långt innan Skickar/skickade ni inbjudningskorten..?
    Ha en bra dag allesammans!
    (I kylan, minus grader ute. brrr....)

• Kärlekensskull

Usch alltid lika jobbigt när det strular med pengar.
    Men om ni ska gifta er 2010 så har du ju ett tag kvar att spara pengar.
    Vi ska gifta oss 30/5 2009 (Pingst)
    Längtar sååå......

JBB skrev 2008-11-17 10:41:35 följande:
    Tack millanros för gb inlägget så även jag fick veta var tråden låg nu Ååh jag sitter och tänker på ekonomin, känns lite trasligt med den punkten just nu, så mycket man ska hinna med, räkningar, fotografier ( skol och ett-års kort) och vi ska även åka till ullared denna månad. Och så dyker den upp så där som en blixt från skyn, jag hittade äntligen min drömklänning men jag vet inte om jag har råd att köpa den denna månad, jag väntar på att tiden ska gå snabbare och jag äntligen får reda på om jag kan kan köpa den. åh vad det är jobbigt nu Kärlekensskull: vi gifter oss ioförsig först 2010 men har tänkt att skicka ut inbjudningskorten i antingen dec elelr jan (gifter oss juni). När ska ni gifta er?
  • Kärlekensskull

Jag ska göra min frisyr på The look på A6 kommer kosta ca 1500:- exl löshår. Så runt 2000:- kan jag tänka miga tt det blir.

MissieA skrev 2008-11-30 23:30:43 följande:
    Nu har jag hittat den rätta jkpg tråden Vi gifter oss i gislaved 9 maj. Låter sååå mysigt att gifta sig på julafton vid vättern Hoss oss kommer svärisarna, mina föräldrar och några till städa, känns lite skönt att slippa göra det tidigt på morgonen.Var ska ni fixa frisyren?? Hur mycket kostar det?
  • Kärlekensskull

Oj är det så nära nu Kul! Vilket datum är det?
    Vart fixar du håret?

millanros skrev 2008-12-02 10:26:35 följande:
    Min kusin som är delägare i Makeupstore. .så jag gör allt där... så jag har "släktrabatt"... Men jag är supernöjd med dem (helt opartiskt )
  • Kärlekensskull

Jag brukar gå dit och klippa mig annars så därför blev det dem. Har faktikst inte en aning om de är duktiga men det hoppas jag verkligen:)
    Sminket ska jag göra på the body shop i stan. Så det blir först håret sen sminket och kläder. m.m.

MissieA skrev 2008-12-03 14:33:34 följande:
    Jasså, så dyrt var det ju inte. Vet du om dem är duktiga då? Jag har aldrig gjort nått med håret där? Hur gör du med sminket då?
  • Kärlekensskull

Gud vad skoj!!!

Själv kommer jag vara ett nerv vrak dagen innan.
    Lycka till!!

millanros skrev 2008-12-05 08:35:12 följande:
    i morron gäller det.. o för tillfället är jag faxtist inte alls nervös men det lär väl komma framåt morgonen
  • Kärlekensskull

Gud vad skönt för dig att inbjudningskorten är klara. Vi måste oxå ta tag i det snart. Vi var och beställde våra ringar i förrgår. Vi får dom den 3/2. Är så spänd föra tt få se dem Vi har gått till en guldsmed för att designa dom själva så hoppas verkligen de blir som vi tänkt oss.

• Kärlekensskull

Ja det ska bli himla skoj att se dom, samtidigt som man är super nervös. Gjorde ni era i Jkpg?
    Vi gifter oss 30 Maj så nu börjar jag bli lite nervös.
    Det jag är mest nervös för är kyrkan...:-S

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!