• millanros

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

Såg att vår tråd gått ut!!!

Välkomna fruar som blivande!!!!

• Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!
  • millanros

Varsegoda alla Jobbade natt och hade inget att göra just då så tog alla som nån gång lagt ett inlägg i gamla tråden (hoppas jag inte missade någon) Både fruar och blivande är ju välkomna här

Här är det fullt upp med planering 2½VECKA kvar

bordsplaceringen har vi inte ens börjat titta på!! har inte fått komma in i lokalen för en slutkoll på just borden än... (måndag) men det är nog det jag har mest stirrig över just nu för stunden Några som inte osat än oxå... (sista är på lördag.. vi var ju så sent ute..)

Blev så glad häromdagen när syrran bokat bröllopsviten på stora hotellet åt oss till kraftigt rabbaterat pris vi hade först tänkt skita i de då vi har en massa långväga gäst.-er på besök som vi inte träffar så ofta... Men nu blir de svit o frukost till 13

• millanros

Är det min dator eller BT??? har blivit utslängd från tråden 3ggr nu grrr...

SaraPayam skrev 2008-11-19 09:58:27 följande:
    Åå vad härligt det låter Millanros Jag hade fått för mig att du skulle gifta dig 2010, men vad fel jag hade Vart ska ni gifta er nån stans?
    Jo så var planerna till o med juni i år... men sen ångra vi oss och skulle ha ett överaskningsbröllop.. men vi ändrade planerna och avsslöja allt nu i början av november

Sandseryds kyrka blir det.. o festen efter i hofslätts hembygdsgård
  • millanros

Nä andra advent

Nää nu har vi skickat ut riktiga inbjudningar.. Skulle bjudit till inflyttfest från början och samlat alla redan vid 16 för lite "gemensamma aktiviteter" men så insåg vi att vi skulle behöva hjälp med en del från våra föräldrar så då avslöja vi allt istället...

• millanros

Nje inte riktigt alla.. vi var ju inte ute i god tid med att meddela vilket vi gjorde avsiktligt.. så lite bortfall har vi räknat med.. ex thailandsresor som bokades i somras osv... men det är 15 som fortfarande inte svarat... räknar med att ca 10 av dem kommer.. (sista osa på lördag)

Kan inte bestämma mig om buketten nu bara!!!! var inne på att använda en buketthållare som jag köpte i somras.. men nu har jag nog ångrat mig.. en kompis ska binda den åt mig...

• millanros

vita rosor och nåt lila som jag inte kommer ihåg namnet på

Någon som vet hur man gör med körkort o sånt??? M2b ska ju byta efternamn

• millanros

Kanske ska blanda lila och vita rosor??? hade tänkt murgröna med

• millanros

Har diskuterat buketten med hon som ska göra den Det blir utan hållare.. ska nu bara ringa o "boka" om blommorna... så det blir lila rosor istället för de blå vad de nu hette

• millanros

hehe förresten.. de är farligt att lägga ut sin "bröllopssida" här
    JP ringde idag och ville göra ett repotage på släkt o vänner sidan.. De hade även ringt en kompis till mig o frågat om de fick göra ett om dem då de varit gifta ett år på julafton

• millanros
    SaraPayam skrev 2008-11-24 10:05:07 följande:
    Hahaha vad kul Förra året på julafton va det ett par som gifte sig nere vid vätterstranden, det såg så mysigt ut. Jag stod vid fönstret & mös Det är bra med utsikten över vättern & vätternstranden, det händer ganska mycket skoj där
    De var våra kompisar som jag pratade om Världen är bra liten
Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!