• mysifer

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

jag är på har varit så himla trevligt de andra gångerna så det låter kul. beror lite på när och var osv men det löser sig säkert. är kanske inte så rolig just nu under praktiken för jag är konstant trött och stressad. men det vore kul med lite annat samtidigt.

tack millan för länken förresten

bridesilly skrev 2008-11-18 09:29:06 följande:
    Någon som skulle tycka det va trevligt med en fika snart? Har såååå tråkigt här hemma i röran bland flyttkartonger så det skulle vara skönt att komma härifrån en stund
  • mysifer

millan: så trist med lokalen! jobbigt att behöva tänka på sånt trist istället för att räkna ner och njuta

vi prel.bokade vigsel- och festplats i helgen faktiskt. blir en gård i byn där jag växt upp där mina föräldrar fortfarande bor. långt ner i skåne ute på landet med andra ord
    lokalen vi ska vara i var inte klar än men ägaren var så himla trevlig och tillmötesgående så det kändes rätt ändå. vi ska kolla igen i sommar när de hunnit få ordning och haft bröllop där och bestämma mer detaljer då och boka säkert.
    men lokal och omgivning är helt perfekt för medeltidstemat vi tänkt från början så nu har vi hittat tillbaks till det igen

• mysifer

önskar också lycka till och hoppas att det blir så bra som det bara kan bli imorgon. och ser fram emot att höra sen hur det var, tillsammans med bilder

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!