• SaraPayam

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

Hmmm svårt beslut...men vissa lokaler har ju så att man kan hyra halvdagar, du skulle ju kolla det, för då blir det ju bara 500 kr det är ju ändå bättre en 1000 kr
    Och en halv dag räcker ju för att städa lokalen

Vad kul hur ska ni duka å så?

• SaraPayam

Vad jobbigt, de kunde väl tänka lite på er....man är ju inte så där jätte pigg dagen därpå..

Hmmmm det får ju dåligt betyg!!

Har ni ingen som inte ska vara med så länge på festen, de kanske kan gå upp & städa lite tidigare & sen att de andra kommer allt efter som...

• SaraPayam

Men inte ska väl ni hjälpa till...eller? Lite lugnt måste ni ju få ta det, de andra kommer säkert att hinna städa klart ändå

Jag har precis plockat fram adventljusstakarna, men det kändes så tidigt i år, hoppas att man hinner komma in i julstämmningen

• SaraPayam

Hur går det Millanros, nu är det inte många dagar kvar, börjar det bli pirrigt?

Det är ju perfekt att ha släktrabatt där

• SaraPayam

Hehehe det låter som om du har det väldigt stressig

Själv ska jag & m2b tillbringa kvällen hos min farmor på Eksjö sjukhus. Hon har troligen fått en lunginflammation, stackarn. Så vi ska hälsa på henne en stund

Lycka till på lördag & hoppas att ni får en underbar dag

• SaraPayam

Lycka till imorgon, hoppas att ni får en underbar dag

• SaraPayam

Åååå grattis

Blev dagen som du hade tänkt dig då? Eller blev det tusen gånger bättre
    När är det du ska ha barn??

• SaraPayam

Åååå vad kul, jag längtar som bara den till bröllopet nu, kan liksom inte koppla bort det från huvudet

Mysigt med ultraljud

Kommer du att lägga ut några kort från bröllopet??

• SaraPayam
    millanros skrev 2008-12-10 09:22:24 följande:
    Sarapyam hur långt har ni kommit med planeringen nu ??
    Vi har kommit ganska så långt

Detta är fixat:

(x) Slott
    (x) Makeup
    (x) Bröllopsklänning
    (x) Gästlista
    (x) Prov Inbjudningskort
    (x) Toastmaster & toastmadame
    (x) Frimärken
    (x) Frisör
    (x) Fotograf
    (x) Band
    (x) Musik till vigseln
    (x) Musik till vals
    (x) Boka manikyr - Kommer att göra det själv
    (x) Bröllopsresa - Egypten

Ska börja med inbjudningskorten nu när man är ledig ifrån skolan Sen ska de ju skickas ut i Januari, för att våra gäster ska hinna & planera
  • SaraPayam
    millanros skrev 2008-12-10 14:55:17 följande:
    Ja... då har du kommit långt... är de hva slott???
    Nä Bjertorp slott Ligger i Kvänum mellan Skara & Vara
  • SaraPayam
    anniepannie00 skrev 2008-12-10 15:04:29 följande:
    hej hej... var jätte längesen jag var här inne och kikade.. vad roligt med all eran planering... jag skulel vilja göra om allting nästa år igen.,.
    Åååå det kan jag verkligen förstå, är det inte svårt att hålla sig borta från BT? Grattis till graviditeten
  • SaraPayam
    anniepannie00 skrev 2008-12-10 15:54:41 följande:
    Jag har ju familjeliv just nu och de suger åt rätt mycket tid..
    Hehehe det brukar ju bli så
  • SaraPayam

Vi gifter oss borgligt på Bjertorp slott

Hur gjorde ni?

• SaraPayam

Det blir som för oss ungefär, det känns ju precis lagom med 20-30 minuter

Nä håller med, vi känner att det inte känns rätt att ställa sig i kyrkan eftersom jag inte är troende & m2b är ju ifrån Iran, så han är ju muslim. Så det känns rätt att ha en borglig vigsel

• SaraPayam

God fortsättning Hur går det för er i planerandet? Själv har jag pysslat med inbjudningskorten nu under jul helgerna, så har bara 2 st kvar, sen kan de skickas iväg

• SaraPayam

Ååå vad kul Hoppas att de blir jättefina. Vi gjorde våra förlovningsringar själva, de blev så fina, är helnöjd
    När va det ni skulle gifta er?

• SaraPayam
    Kärlekensskull skrev 2009-01-12 20:55:46 följande:
    Ja det ska bli himla skoj att se dom, samtidigt som man är super nervös. Gjorde ni era i Jkpg?Vi gifter oss 30 Maj så nu börjar jag bli lite nervös. Det jag är mest nervös för är kyrkan...:-S
    Japp, vi va på smycka & gjorde dem, de är ju supertrevliga där. Så vi kommer även att köpa/göra vigselringen där

Jo det förstår jag, jag börjar med bli nervös & jag gifter mig inte förrän 1 augusti. Är faktiskt mest nervös över att jag ska snubbla på klänningen eller trilla ner för trappan....fy vad hemskt det skulle vara.

Vi har skickat våra inbjudningskort nu, har satt osv till 1/5. För tills dess måste de ju ha hunnit planera sin semester & så vidare. Men det är så surt, vi har ju gjort en hemsida där all information står, men nu ligger den nerlagd...hoppas verkligen att den kommer igång snart...
  • SaraPayam
    millanros skrev 2009-01-18 12:29:38 följande:
    Sorry trodde jag hade det men nu ska det gå
    Vad vackra ni är. grattis
Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!