• millanros

Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!

ska hälsa henne det

Har nu varit och kollat på lokalen igen... blir nog superbra.. fast vi hade den visst bara till 12 på söndagen tror inte våra föräldrar blir glada... Får se om vi ändrar eller inte.. 1000:- per dag så det blir dyrt...
  • millanros

Strul med festlokalen... vi sa att vi ville ha den fred-sönd.. Alltså jag tolkar det som minst fred em till söndag kväll... men de som har hovslättshembygdsgård tolkar det som fredag kl 12 till söndag kl 12... Så nu är det jättestrul med "städgruppen".. Vem vill gå upp i ottan efter en bröllopsfest??? och de är inte villiga att rucka på tiden från 15 till 15 eller nåt sånt.. utan då måste vi lägga ut 1000kr till
    Kan verkligen inte rekommendera den lokalen till nån!!!!!!!!

• millanros

Tja.. ingen hade väl planerat det.. men svärmor o svägerskorna samt min syster med fru ska dit och städa och har lovat att de ska vara klart till 12.. så vi åker dit o hjälper till oxå... ÄR vi ganska många så är det ju inget problem..

• millanros

Mysifer vad kul att de blev den ni pratade om...

Här börjar allt kaos plana ut och bli mer ok.. Blev hippad i lördags och de var jättesnälla.. kom hit med fika först och sen bar det iväg till relaxen.. o så middag efter det... Jättetrevligt Dock så var det ett killgäng som inte riktigt förstod innebörden av "relax" kanonkula m.m. i bassängen var väl sådär grr....

Blev provsminkad idag och det kändes jättebra fick bara en insikt om att jag är för mycket mamma.. mitt smink består av alldeles för lite och för gammalt och jag använder typ 2 ögonskuggor och varierar aldrig!! O sminka mig gör jag bara när jag ska på fest (vilket är ca 1ggr/halvår) kanske om det är födelsedagskalas...

• millanros
    MissieA skrev 2008-12-01 21:42:40 följande:
    Hehehe,, men då är du ju en naturlig skönhet var sminkade du dig och vad betalar du? Blev du nöjd då? hehe.. För om man inte är van vid smink brukar man bli missnöjd när nån makeup-artist spacklar på smink hahaha.
    Min kusin som är delägare i Makeupstore. .så jag gör allt där... så jag har "släktrabatt"... Men jag är supernöjd med dem (helt opartiskt )
  • millanros

På lördag o börjar bli något stressad

ska på julfest med jobbet ikväll... o har inte köpt julklapp dit än... o har jobbat i natt så ska nu bara äta och sen åka direkt o köpa en... hem o duscha invänta min M2b o åka igen..

• millanros
    i morron gäller det.. o för tillfället är jag faxtist inte alls nervös men det lär väl komma framåt morgonen
  • millanros

Tackar ska strax hoppa i duschen för att sen lägga mig i sängen... varit en LÅÅÅÅÅÅng dag med föreberedelser så jag har inte hunnit bli nervös... Men jag är supertäppt i näsan.. men mår ganska hyfsat ändå.. så jag kommer vara "rudolf med röda mulen" i morron men men...

• millanros

Då var man fru

Dagen var super utan några större missöden.. bröllopsnatten var verkligen välbehövlig!!! Vi sov till halv 12 och då lämnade vi ändå festen vid 00... Kändes som att när vigseln var klar.. GUD vad lätt det var och snabbt gjort.. skulle vilja att de var längre.. o då hade vi ändå lagt in egna sånger 3psalmer och en egen dikt.. Underbara kompisar som gjorde mycket och jättebra musik.. Svårt att kunna säga tillräckligt stort tack till alla..

Men man märker när man själv är nykter alla andra som egentligen är speciellt fulla hur de ändrar sig När vi skulle åka satte mitt gravidillamående in och jag sa det till alla när jag sa hejdå att jag mår jätteilla och måste verkligen få gå o lägga mig.. ända skulle alla "skumpa" med magen och kramas för länge osv... nästan så jag önskade att jag skulle kräkas över någon tog 1h att bara få säga hejdå...

• millanros

Dagen blev nog bättre än vad jag väntat mig
    Bebis är beräknat till 7maj.. men ska på ultraljudet på fredag.. så vet mer "säkert då"

• millanros

Jag kan lägga ut några.. tyvärr så har jag typ bara från frisören/makeup, några dåliga från vigseln och bröllopssviten.. mamma la beslag på kameran innan kyrkan... o glömde sen ta mer... Men ska få från får "fotograf" så fort hon gått igenom dem...

• millanros

Sarapyam hur långt har ni kommit med planeringen nu ??

• millanros

Ja... då har du kommit långt... är de hva slott???

• millanros
    bridesilly skrev 2009-01-15 12:25:27 följande:
    inga bilder från bröllopet än?
    hej!
    jo.. men bara några... väntar spänt på resten
  • millanros

ny dator o inte lärt mig förminska dem.. för stora för att lägga in... kan ta lite tid

• millanros

ja.. nu kom jag på ett alternativ.. inte så jag brukar göra men men... ligger 3 bilder ute nu...

• millanros

Sorry trodde jag hade det men nu ska det gå

Svar på tråden Jönköpingsbrudar tråd 10! Nya och gamla är välkomna!!