• I do  I do  I do

Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!

Jag och sambon går lite i giftastankar, så kanske början på 2010 (är ett tag kvar), men iaf..
    Jag vill verkligen INTE ha möhippa och mina 3 systrar skulle göra allt för att skämma bort mig och göra mig till åtlöje. Har sagt flera ggr när vi pratat om det att jag inte vill ha något pinsamt/elakt utan bara kanske åka på spa eller något annat mysigt.
    Men dom skrattar bara åt det.
    En gemensam vän gifte sig nyss och mina systrar var dom som höll i allt, hon fick skämma ut sig massor och gå med plakat och tigga pussar och att folk skulle slicka henne på kinderna osv. Jag VILL INTEEEEEEE!
    Vad ska jag göra?
    Just nu vill jag inte ha någon möhippa alls :(

• Svar på tråden Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!
  • I do  I do  I do

Tack för era svar..
    Alltså det behöver inte vara spa, det kan vara en lugn mysig middag hemma hos någon av mina vänner och sen bara se på en film eller vad som helst. Så det behöver verkligen inte kosta skjortan.
    Räcker med snabbmat från Konsum och en flaska vin för 7o kronor så är jag mer än nöjd!

Försöker hela tiden att berätta hur jag skulle vilja ha det på min möhippa.
    Var på en jobbarkompis möhippa i maj och hennes vänner hade ordnat det jätte bra med picknick, lite middag, en båttur och sen lite spa för bruden. Försöker dra "paraleller" till hennes möhippa inför mina syskon så att dom ska fatta att det är så jag vill ha det, hoppas något fastnar iaf!

Annars kommer jag strejka, låsa dörren och inte öppna för någon förrän efter vi är gifta ;)

Svar på tråden Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!