• lillabruden

Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!

men det låter ju inte alls kul tycker jag....bli slickad på kinderna av främlingar!! BLÄ!!!

Gör det RIKTIGT klart för dem att du inte deltar i en sådan möhippa och att om dem bryr sig om att göra en möhippa FÖR DIG, så ska dem göra något som t.ex spa!

Det är bara själviskt om man ordnar möhippa som går ut på att alla utom bruden ska ha kul! Och hälsa dem detta från mig med!!!

• lillabruden

Är det inte så i USA, att Bridal Showers är en sammankomst med mat och dryck och att man 'duschar' bruden med gåvor? Alltså att traditionen inte är som här att det bara går ut på att göra dumma och pinsamma saker?

Personligen har jag gjort det klart och tydligt för mina tärnor att visst kan jag toka ut mig lite, pinsamheter med måtta är kul, men pussar osv, allt som m2b och jag tycker är utanför ett bra förhållande (där ingår strippor med kroppskontakt) är helt uteslutet!

Det finns en gräns för vad som är acceptabelt och såklart är det olika för alla.

TS, om du är så väldigt orolig, kanske du själv ska hålla i möhippan? Bjud till tjejmiddag men att tjejerna får ta med sig olika saker?

Åhh minns dem gamla goda tiderna med tjejerna...pizza coca cola och en massa chips och godis, en bra film som vi aldrig tittade på för vi snackade in på tidiga mornar för fullt....... jaaa...mys!

Svar på tråden Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!