• Bride in England

Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!

TS, kom ihag att de inte kan tvinga dig till nagot. Aven om de, trots din onskan, ordnar en pinsam mohippa har du ratt att vagra stalla upp. Tycker du ska andra taktik och sluta be och bona infor dem. Istallet ordnar du din egen mohippa nar det ar sa dags och om de faller nagon kommentar sa sager du lugnt och stilla att du inte vill ha nagon mohippa ordnad for dig eftersom du inte tycker att den sortens hippor ar roliga. Sen totalvagrar du att stalla upp pa nagonting de ordnat.

Men som sagt, strunta i dem nu, de vet vad du vill/inte vill och kan de inte acceptera det sa ar det de som far skammas nar du inte "staller upp" pa deras planer.

• Bride in England

Jag kan rekommendera 'Fånarna på Farmen'. Jag trodde inte alls jag skulle gilla det men det var jattekul! Alla har en del i det hela och de som inte kanner varandra har anda kul ihop. Alla hade verkligen jatteroligt.

• Bride in England

I do I do I do skrev 2008-11-17 15:27:01 följande:

Tack för era svar.. Alltså det behöver inte vara spa, det kan vara en lugn mysig middag hemma hos någon av mina vänner och sen bara se på en film eller vad som helst. Så det behöver verkligen inte kosta skjortan.Räcker med snabbmat från Konsum och en flaska vin för 7o kronor så är jag mer än nöjd!Försöker hela tiden att berätta hur jag skulle vilja ha det på min möhippa.Var på en jobbarkompis möhippa i maj och hennes vänner hade ordnat det jätte bra med picknick, lite middag, en båttur och sen lite spa för bruden. Försöker dra "paraleller" till hennes möhippa inför mina syskon så att dom ska fatta att det är så jag vill ha det, hoppas något fastnar iaf!Annars kommer jag strejka, låsa dörren och inte öppna för någon förrän efter vi är gifta ;)
    Precis, oroa dig inte bara. Som sagt kan du alltid totalvagra. Lat dem gora sig till atloje da om de planerar nagot de vet att du verkligen inte vill - som nagon sa, ingen brud, ingen mohippa!
Svar på tråden Jag vill verkligen INTE ha möhippa!!!