Här är en till! Jag är ganska ny här, men tycker inte heller om att hoppa in som ny i en tråd med femtioelva inlägg...
Siktar som synes på augusti 2010, har varit förlovade sedan 2006, men jag har pluggat och nu har vi nyligen fått barn. Annars skulle det nog ha blivit den här sommaren. Men man vill ju spara lite på det goda, nu njuter vi av vår underbara dotter, och vill inte ställa till med bröllop mitt i allt det här nya. Dessutom vill vi gärna att dottern ska vara tillräckligt stor för att vara brudnäbb =)
Vi har tittat runt lite på ställen för festen, men inte hittat något som känns helt rätt, så nu har vi utökat sökradien till grannstaden =) Ska kolla på ett ställe som verkar lovande i januari. Annars har vi inte kommit särskilt långt. Tror att vi kommer lägga det lite på is när vi väl har bokat festlokal och kyrka. Det kan nog bli lite mycket att ha detta i huvudet varje dag i nästan två år... Men har man datum och lokaler spikade kan man koppla av och bara njuta av tanken ett tag.