Frieriet - dela gärna med dig...
Min favoritt film er Breakfast att Tiffanys. Og jeg har sikker sett den filmen 100 ganger:)
5 Juni fikk jeg beskjed om at jeg måtte informere min sjef at jeg måtta ha fri den 6. Jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Og var kjempe nyskjerrig hvorfor jeg skulle gå glipp av å få dobbelt betalt for å jobbe på en rød dag.
6 Juni kom og jeg våknet kjempe tidlig da jeg ikek kalrte å slappe av eller sove. Jeg var kjempe nyskjerrig. Så jeg satt på en dvd, en film som får meg til å slappe av: Breakfast att Tiffanys... Midt under filmen våkner m2b som ser veldig rart på meg når han ser hvilken film jeg sitter å ser på. Han spør blir du aldri lei av den filmen.. Nei sier jeg. Vi står opp, og jeg begynner å lurer på om hankommer til å fri. Og om han gjør det kommer det nok ikke til å være drømme frieriet mitt. (tenker jeg) Min drøm var å få dra til Tiffanys og bli fridd til der...
Etter frokost levere vi hunden vår til en kompis som skulle passe han til dagen etter, jeg viste fortsatt ikke hva vi skulle. Min m2b er ikke personen som overasker med sjokerende ting, men han er veldig romantisk.
En stund etter vi har begynt å kjøre, merker jeg at vi er på veien til Landtvetter. Og spør om vi skal ut å fly.. Han svarer ja... jeg spør om det har noe med filmen jeg så på tidligre den dagen.. han svarer ja.. Og vips viste ejg hva som kom til å skje. Vi fløy til London, dro til Old Bond Street og til TIFFANYS. Vi valgte to kjempe fine platina ringer. han valgte til segselv en bred ring mens jeg valgte en litt tynnere ring med hele 17 fantastiske diamanter. Snakk om å overaske. Selv ikke hans mamma hadde trodd at han var i stand til å finne på noe slik. M2b sa på flyet tilbake til Gøteborg, jeg tenkte at så opphengt du er i den filmen, ville dette være riktig måte å gjøre det på. Du fortjener allt du har lyst på. Du er guld verdt men kler platina bedre. Han kysser meg. Jeg smiler og ser på min nye Tiffany ring:)