• Esonda

"vi vill bli gravida..." etc. - OT

för det fösta vill jag säga att jag får frågan vill du inte bilda familj? så säger jag att vi redan är en familj. Däremot skulle jag vilja utöka vår lilla familj i framtiden. ;)

Jag skulle skratta ifall nån i min familj sa att VI är gravida. jag menar en man gravid?? hihi ser det mycket komiskt som i den filmen men Arnold (vad han nu heter i efternamn) när han var gravid*mycket komiskt*

Allvarligt talat, man kan ju säga Vi ska bli föräldrar Eller Vi ska ha barn!?!?

• Esonda

ja jag minns det faktiskt. Delar av det. bara att en man är gravid haha... händer bara vid könsbyte!!?? XD

• Esonda

har faktiskt hört att man kan få sånt inopererat!?

• Esonda
    Hammerman1 skrev 2008-11-18 22:04:54 följande:
    I fungerande skick? Isåfall får du länka till en medicinjournal, jag har faktiskt lite svårt att tro att det är möjligt att operera om en man till en kvinna med fullt fungerande menstruationscykel. Är det sant känns det smått surrealistiskt att det passerat min radar.
    Det är bara vad jag har hört. så himmla duktig på och hitta saker på internet är jag inte så kan tyvärr inte ge dig bevis ;)
  • Esonda

nej det gjorde jag inte... vad är tapeten för nått? förutom sånt du säter på väggen för att få fint där du bor ?? :S

• Esonda
    Hammerman1 skrev 2008-11-18 22:36:17 följande:
    Esonda skrev 2008-11-18 22:32:08 följande:
    ... idiomatiska uttryck?
    nu är jag så trött att jag fattar nada.... Men ajg tror bestämt att ajg har hört det någonstans eller så gjorde jag det inte...
  • Esonda

De har ju lyckats att klona människor och göra svarta hål vad är det som säger at de inte kan operera in en livmoder i en man och få det och fungera? ;)

• Esonda
    Bumlis skrev 2008-11-19 17:32:43 följande:
    Esonda: Att något är "på tapeten" betyder att det är aktuellt; att det pratas om det, typ.Jag tror du och Hammerman pratade om varann lite. Jag har oxå svårt att tänka mig att man kan fixa så att en karl kan få barn och allt vad det innebär. Det måste man ju faktiskt få ifrågasätta om man ser någon skriva om att det kan vara så. Är ju inget personligt mot den som skrev inlägget eller någon annan.Så det är kanske lite over the top att kalla nån som ifrågasätter detta för besserwisser. Eller? Och nu syftar jag inte på dig, Esonda.Sorry, vill inte spä på OT:n, men jag kan inte låta bli. Är jag en besserwisser nu?
    jaha, tack så mycket fick jag ett lyxproblem löst i min ordbok hahah XD Ja, självklart alla har ju en liten besserwisser innuti sig. ;) *skojjar*
Svar på tråden "vi vill bli gravida..." etc. - OT