• Frida Mi

Örebro Bröllop 2009

Hej!
    Har följt tråden lite på avstånd, men vill ju självklart också vara med!

Vi gifter oss den 22 augusti i Almby kyrka och kommer ha festen på Naturens hus.

Love4life - det blir klassiskt heela vägen. Frieri från m2b, bröllop inom ett år osv. Klänningen blir nog ganska enkel och så lägger jag mer krut på håret. Men ju mer man tittar desto mer inser man hur mycket det finns. Ska prova klänning med min tärna nästa helg.

Hur gör du?

• Frida Mi

Vet inte, vi har inte riktigt kommit så långt i detaljerna ännu. Just nu fokuserar jag på att få ihop färgtema och de lite mer basic detaljerna så att vi kan få iväg inbjudningarna.

Hur har ni andra gjort med trycksaker förresten? Har ni/ska ni göra dem själva? Har ni några bra tips om tryckerier om man inte vill pyssla (krångla) själv?

• Frida Mi

Ååååh! Kul för dig! Ska prova klänning i helgen och hoppas också att jag ska ha tur. Tror jag går till båda bara för att ha tittat på alla alternativ i Örebro.

Kommer ni visa klänningen för blivande maken innan? Jag känner att jag vill överraska lite (frågan är ju bara om man kan hålla sig)

• Frida Mi

4ever2: vi köpte våra på Ringströms (bredvid H&M på Drottninggatan) och vi är supernöjda! Jag har en 5mm förlovningsring i rött guld och beställde vigselringen samtidigt. De har en egen kollektion och gör sina ringar själva, vilket jag tycker gör att det känns mer speciellt. De ligger också bättre i pris än tex Engelbert.

Svar på tråden Örebro Bröllop 2009