• 090208

Varför blir jag inte gravid?

Men 3 manader ar val ingenting??

• 090208

Det tjanar val ingenting till att grina over mensen nar man bara forsokt ett par manader... Om man ska vara arlig... (sla mig inte nu)

Har en kompis som slutade med p-piller nar hon gifte sig for 1 ar sen. Hon sager att blir hon gravid sa blir hon. Fragade om hon inte ar orolig eftersom det gatt 1 ar. Men nej. Iofs sa langtar hon inte efter barn, men ni fattar. Det kan alltsa ta tid, aven nar man inte stressar upp sig. Mycket som ska funka helt enkelt. Det vet hon, sa hon jagar inte upp sig.

• 090208

By the way, har jobbat med en kille som ar adopterad fran Chile (ur-snygg!). Hans mamma upptackte att hon var gravid bara nan vecka efter att dom kom hem till Sverige med honom. Efter att ha forsokt i 10 ar. Dar ser man!

• 090208

Minns ni Pigge Werkelin? Han som forlorade hela familjen i tsunamin?

Anyway, laste hans bok. Han och frugan hade svart att fa barn. Sa nar dom ville ha 2:a barnet provade dom akupunktur. Funkade direkt.

Men nej, 3 manader ar inte mycket. Oroa dig inte. Fast det ar klart, man kanske blir stressad for att man sa garna vill. Kanske trodde du innan att du skulle bli gravid med en gang, kanske darfor du ar besviken.
    Jag har sjalv en kansla att jag kommer bli gravid med en gang. Vet inte varfor, men har inte hort att nan i familjen haft svarigheter. Oj vad besviken jag kommer bli... Men sa vill jag ju inte ha barn sa desperat heller...

Svar på tråden Varför blir jag inte gravid?