Inlägg från: Svanboet |Visa alla inlägg
  • Svanboet

Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!

Har ännu inte upplevt min B-natt men hoppas att jag inte slocknar.

Jag har nämligen bestämt (långt innan jag visste vem som skulle bli m2b) att natten innan spenderar jag och min blivande isär. Vi säger farväl och godnatt kvällen innan och sen åker jag nog med min mamma och min tärna till den plats där jag ska sova och han dit han ska sova. nästa gång vi ses ska vara på B-dagen när jag kommer in i vigsellokalen i min fulla prakt. Drömmar är härliga

• Svanboet

Jag har förhoppningar om att alla de långväga gästerna ska orka komma dagen innan så vi kan äta middag med dem då innan det är läggdags för oss alla. Det innebär att vi har möjligheten att smita från festen lite tidigare, säg sådär framåt 24-01 kanske. Det är en lång dag ändå. Jag skulle gärna vilja mysa på min b-natt och prata igenom hela upplevelsen men min m2b brukar inte vara så pigg på sådant. Han kallar det för att älta men jag tycker det är en så konstig beskrivning för det är negativt för mig.

• Svanboet

*FNISS*

Helt klart! SKulle nog inte vilja kalla det för älta om det rör sig om bröllopsfest och förhoppningsvis även natten...

Troll1 skrev 2008-11-24 16:01:07 följande:
    Älta kan man i så fall kalla när det snackas i evigheter på tv efter fotbollsmatcher osv.
Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!