Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!

hmm då hör vi väl till ovanligheterna då för vi drack rosa champagne, lyssnade på vår lugna musik från bröllopsmiddagen (100 låtar med lugna ballader) som vi hade på en cd-spelare som vi tagit med oss i packningen och käkade handgjorda lyxpraliner och sen så tja det behöver jag inte skriva så mycket mer om
    Sova var det inte iaf

• bridesilly

ja det var väldigt mysigt att äntligen bara vara vi två. visst var man väl lite trött men inte så trött att inte kunna uppskatta allt myspys vi hade fixat till oss själva Mannen min hade rosblad på sängen också såååå sött happy bride

Bumlis skrev 2008-11-24 12:00:00 följande:
    Vad gulligt!
  • bridesilly

det var rätt så tidigt på kvällen eftersom vi inte ville ha fest till långt in på natten så runt 23 kanske nånting däråt. Helt perfekt för vår del Vi var inte så stort sällskap och många var betydligt äldre (bara dom närmaste ca 30 pers) och vi hann med allt som ingår middag, tårta, lekar, tal, dansade lite gjorde alla, tja allt som brukar vara. Alla nöjda och glada

Pumpkin skrev 2008-11-24 13:30:37 följande:
    Måste bara fråga, när lämnade ni festen och anlände till hotellet?Lät verkligen jättemysigt
  • bridesilly

Jag skulle aaaaldrig orka va uppe sålänge..hahahhaaa min krona hade vart på sne och bruden hade somnat i matbordet..fniss...
    börjar nog bli för gammal

Pumpkin skrev 2008-11-24 15:33:37 följande:
    Ah, då förstår jag Vi var tvärtom, vi ville ha fest länge och gick också tillsammans med de sista gästerna, typ 03.45
Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!