Inlägg från: Troll1 |Visa alla inlägg
  • Troll1

Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!

Vi kom hem ngn gång efter 2 sådär. Min man hade städat och gjort jättefint i sovrummet under tiden jag var hos frissan och mejken. Jag blev så glad när jag såg att han fixat så fint. (Fattar inte hur han hunnit, med lillskruttan runt benen...) När jag var på toa tände han också en massa små värmeljus där inne. Så vi hade allt myspys på natten.

• Troll1
    Svanboet skrev 2008-11-24 15:35:52 följande:
    Jag har förhoppningar om att alla de långväga gästerna ska orka komma dagen innan så vi kan äta middag med dem då innan det är läggdags för oss alla. Det innebär att vi har möjligheten att smita från festen lite tidigare, säg sådär framåt 24-01 kanske. Det är en lång dag ändå. Jag skulle gärna vilja mysa på min b-natt och prata igenom hela upplevelsen men min m2b brukar inte vara så pigg på sådant. Han kallar det för att älta men jag tycker det är en så konstig beskrivning för det är negativt för mig.
    Älta kan man i så fall kalla när det snackas i evigheter på tv efter fotbollsmatcher osv.
  • Troll1
    Silvera: Vi måste nog göra om det, för jag tog av mig klänningen (synd?!), men det schnygga "understället" fick vara på. Alltid nå´t!
  • Troll1
    foaLoKe skrev 2008-11-27 15:10:44 följande:
    Vi hann göra det 3 gånger! Överallt i våran svit!
    "Överallt"... Jag fick en vision där.
Svar på tråden Vad gjorde ni på bröllopsnatten?!