Vinterbröllop 08/09 del 4
Snälla behöver er hjälp, en av gästerna är bara 5 år och vad ska man bjuda honom på för förrätt och varmrätt??
Vi vuxna ska äta toastskagen till förrätt och lax till varmrätt, inget han gillar.
Snälla behöver er hjälp, en av gästerna är bara 5 år och vad ska man bjuda honom på för förrätt och varmrätt??
Vi vuxna ska äta toastskagen till förrätt och lax till varmrätt, inget han gillar.
Bumlis: Tack, det värsta är att han är kräsen men en hamburgare borde alltid gå ner, tårta var äckligt så där får jag lägga in om en glass istället =)
Bumlis: Ja, kan du tänka dig =) Det är samma med godis, vi ska ju ge gåvor till gästerna så jag tänkte att han skulle få godis, men det får inte vara vilken sort som helst hihi..
Det kanske går över med åldern, men jag har då aldrig träffat en så kräsen liten grabb, han vet verkligen vad han vill- och inte vill ha haha..
Förut fanns det iallafall en HM som endast sålde underkläder, låg i Gallerian, vet inte om den finns kvar men dem hade mycket roligt att välja på =)
Det där med mat till barn på bröllop, det är f_n inte lätt.
Kul med många vinterbrudar !
Var i stan idag och köpte dom sista gåvorna till gästerna, och teet som vi skall ge bort i bröllopsgåva till gästerna luktar underbart här hemma =)
I helgen skall klänningen provas, måste ringa skräddaren som skall få sy in den lite, men annars hoppas jag att allt är lika perfekt som det var i affären, då jag köpte den.
Ha en fin kväll allesammans !!
Jag tänkte ha en svart bolero, under den korta tiden då vi står utomhus och fotograferar oss =)
Trejan: Min är tjock och varm =)
Köpte den i en brudaffär för några år sedan !!
Min bukett + Mickes cortage (heter det så?) går på ca 1.000 kr men det är min blivandes syster som gör buketten så vi kanske fick rabatt =)
Ingejörsbruden: Vi skall ha mörka röda rosor, lite vita pärlor och murgröna. Den var enligt henne, en billig modell att göra !!
Jag har inte drömt någon mardröm, däremot så tänker jag hela tiden på klänningen, är en person som har lätt att gå upp i vikt och min största fasa är att jag inte ska komma i klänningen på bröllopsdagen.
Ska till helgen prova den för andra gången !!
3Jane: Vi åker också till Egypten, i samband med bröllopet, pSå ni åker den 18:e?? vart i Egypten ska ni??
Vi åker hem den 20:e tror jag, eller om det är den 21:a, så det är nästan så vi avlöser varandra men vi ska vara i närheten av Hurghada !!!
Vi har också bokat ett lite lyxigare hotell, eftersom det är bröllopsresa =)
Både jag och sambon fyller år den 17 januari (på er bröllopsdag) så det var egentligen därför vi åker men sen slog vi till med bröllop samtidigt =)
3Jane: Ja, det är lite coolt faktiskt =)
Idag har jag provat brudklänningen, och den satt perfekt så nu kan jag koppla av ett par veckor till haha...
Vi har lite mindre än 5 veckor kvar, idag har jag äntligen beställt tid för akrylnaglar och ändrat tiden för håruppsättning och make.
Fina naglar är ju ett måste =)
Imorgon är det två veckor kvar, börjar få lite panik =)
NyårPåIsland: Oj, då är det nära nu. Lycka till !!!
Luzy: Ni gör precis som vi, fast en vecka tidigare. Vi gifter oss också en måndag (12/1) och drar på smekmånad dagen efter =)
Vart åker ni?
Gott Nytt år, och som Nancy Drem, grattis till er som gifter er idag !
Vi alla har ett år att se fram emot =)