• Bumlis

Vad ska jag lägga i korgen

Du kan ju beställa champagnen direkt från hotellet. De kan ta in det du vill ha, och så ställer de fram den nån timme innan ni anländer. Brukar väl bli runt 50:- extra för "servicen". De brukar leverera den i en kylare, så det kommer bli bra.

Eller var det något annat du menade?

ogiftnickenyfiken skrev 2008-11-24 22:25:41 följande:
    Hmmmmm hur ska jag få ihop det....?Jag menar skumpan måste ju vara kyld och om det står i en korg som personalen ska bära upp, hur gör man då???Åhhhh jag vill ju få ihop allt men det rör till sig i huvudet på mig
  • Bumlis

Jag har jobbat på en massa olika hotell i många år och enligt min erfarenhet ska det inte vara något problem för hotellpersonalen att hjälpa dig. De tycker att det är mysigt och kul med brudpar.
    De har säkert en CD-spelare de kan ställa in på rummet, och de kan nog fixa champagne och mycket mer. Kolla med dem och säg att ni är ett brudpar, då får ni det finaste rummet i kategorin ni bokat, om inte en gratis uppgradering.

ogiftnickenyfiken skrev 2008-11-24 22:56:23 följande:
    Bor 20 mil därifrån Det var skumpan jag oroade mig för men även de andra sakerna, då vi har rätt fullbokat dagen innan (då jag måste fixa de andra grejerna som jag inte kan smuggla med)
Svar på tråden Vad ska jag lägga i korgen