Uppsalabrudar 2009 - del 2
Hej! Får man vara med? Infödd Uppsalabo som är på väg till altaret efter 10 år tillsammans med mannen, två små pojkar, villa och kombi...Det var verkligen på tiden för ett frieri!!
Hej! Får man vara med? Infödd Uppsalabo som är på väg till altaret efter 10 år tillsammans med mannen, två små pojkar, villa och kombi...Det var verkligen på tiden för ett frieri!!
Denna hittade jag faktiskt på galleriet här på sidan. Nu ska jag beställa min klänning, ingen återvändo....
Åhh, vad roligt för dig! Vad blev det för ring då? Bilder? Jag har också spanat in en vacker ring, se mitt galleri. Nu velar jag lite mellan rött eller vitt guld....
Sobiet, det är den axellösa klänningen jag har bestället. Jag föll direkt, men tvekade. Jag hade inte alls tänkt mig en sådan modell. Hade tänkt mig en sådan som du har som logga, en med lite färg, men så blev det alltså inte tillslut.
Kolla in vilken vacker tårta jag hittat här på BT!
Jag velar också mellan rött eller vitt guld. Det vita guldet blir ju lite gråare, men jag skulle vilja se "min" ring i den gråare tonen så att man vet hur den ser ut då. Egentligen är det här ju riktiga i-lands problem, men men, det är ju viktigt för oss....
Igia: Åhh, den vita längst ner till höger. Ursnygg!
Hur långt innan ska man skicka ut inbjudningskorten? Vilket senaste OSA datum ska man ha? Ska sätta oss i jul och göra alla inbjudningar tänkte vi.
(Rosa/vitt/siver)
Vi ska inte heller bjuda barn, trots att vi har två barn själva. Sist släkten träffades var det som ett barnkalas!!! Då det är många barn i släkten. Och så vill vi verkligen inte ha det på vårt bröllop.
Någon som har tips på en bra fotograf (med hyfsade priser!!!)?
ÅHH... båda tiarorna var ju jättefina. Det spelar ingen roll vilken du väljer (bra hjälp jag var..!)
Har börjat googla runt efter fotograf. Många att välja bland och alla har olika slags paket att välja mellan...hmmm...
Nu ska jag lägga sönerna. Kommer nog somna själv också, är helst slut efter en lång dag och kväll, med famlijefest på jobbet. Slutade dock tidígare än vad jag trode, så ganska nöjd ändå! Fick en sådan fin julpresent av eleverna så att man blir alldeles rörd!