• sopox

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Hej :D SKa gifta mig 14de februari :) Får man vara med här? Bor i Uppsala

• sopox

Tänkte höra var ska ni fixa håret någonstans? Har inte bestämt mig än. Men någon som kan ge lite tips om var och hur mkt det kostar och om det går att få makeup eller inte? :)

• sopox

:) tänkte ta en dag och ringa runt lite, har bokat smink och provsmink på make up store, har sminkat mig där förut och alltid blivit nöjd.. Men ja det har varit lite mkt som hänt dom här 2 senaste veckorna så det har inte blivit av :D

• sopox

Haha okej tack :D SKa leta lite när sonen sover sen :D

• sopox

Hej du har säkert redan fått svar på det.. Men jag är ganska säker på att lena på taket har gått i konkurs... Alla anställda fick ut lönen från staten då ägarna inte kunde betala.. En kompis till mig jobbar med några fd lena på taket anställda

monkay skrev 2008-12-02 23:15:09 följande:
    Ni som var på bröllopsmässan på slottet 9 nov och gjorde en beställning med Lena på taket, har ni hört ngt???Jag har inte hört ett ord från dem, de sa att de skulle maila, men har inte gjort det... Tänker skicka ett mail till dem och kolla läget, men känns som om man måste vända sig till ngn annan snart, vill ju gärna ha det klart med maten!
  • sopox

Ja då är det nog så :) För sist jag hörde något så var det konkurs och skulle läggas ner och det var i mitten av november :) Men ja hittar dom någon ny så kan ju övertagande gå snabbt :D Känner en kock där med, danne.. Men vi har inte hört något från honom alls sen han berättade om konkursen, han skulle börjat jobba på min pappas gamla restaurang som även den har ny ägare.. Men valde att avstå det jobbet, kanske för att han fick förlängt på lena av den nya ägaren? :)

Ja absolut det skulle jag gjort..

Gott nytt år!!

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2