u och s 2009 skrev 2009-01-30 10:55:25 följande:
Vi kommer ha jämtländsk brudmarsch in och änglagårdstemat ut (vanlig men fin och ffa glad).Jag tycker att 165 kr/pers låter som ett bra pris för buffé.Ni som har bokat solist till kyrkan: är det någon som har tips?Frisör 73: vad skulle du säga är ett rimligt pris för konsultation/provuppsättning och håruppsättning som inte är alltför komplicerad? Jag fick tips här på BT om en fotograf som heter Kajsa Fagerström, så vi har bokat henne. När vi bokade tog hon 4000 kr för en halvdag inkl vigsel och utanför kyrkan efteråt. Gillar hennes bilder jättemkt.
Hej hej...
Dom brudar som jag har gjort har kostat lite olika beroende på vilken tid det tar..men säg från 2500:- och uppåt..men då har jag även hjälpt till med smink och så har dom bytt om och gjort allt hos mig..så då brukar det ta minst 3 tim ;)
ska du ha nåt enkelt som inte tar så lång tid och dessutom byta om o så hemma så blir det inte lika mycket så klart..men närmare 2000:- får man räkna med..(i alla fall hos mig) det tar ju ändå lite tid..
jag brukar inte göra provuppsättning..om inte kunden absolut vill det förstås..och är det så så ingår det och konsultation självklart i priset :)
Lycka till..