Uppsalabrudar 2009 - del 2
Vi känner en som spelar i ett känt band som ska ev spela för oss. Fast vi har inte riktigt bestämt oss ännu om denna punkt ännu.
Vi känner en som spelar i ett känt band som ska ev spela för oss. Fast vi har inte riktigt bestämt oss ännu om denna punkt ännu.
All LYCKA till nu vargtassa på din stora dag imorgon.
Nja jag trodde han menade ett riktigt band, men nu när jag pratade med honom ordentligt. Sambon alltså, så är dem bara ett coverband som kommer att släppa en ny skiva i år. Men vad dem heter vet han inte, samt så skulle bara sångaren komma och sjunga för oss.
Han är grymt bra, efter som jag har varit på en fest där han sjöng, men vi får se hur vi gör.
Välkommen till er nya, kul att de är flera som ska gifta sig detta år.
Jag tycker nr 3 el nr 5.
Har precis kommit hem ifrån mästerarnes butik, där vi mäte mina mått för att kunna lägga in en beställning senare ikväll på klänningarna jag ska ha.
Funderar om jag ska ev ta näbbklänningarna där ifrån också på samma gång.
hej hej vinkar lite halv slött, ligger i magsjuka och känner mig så ur form men bara kan vara just nu.
Håller på att beställa mina klänningar, men väntar på svar först ifrån landy. Önskar att dem kunde ha samma tid som en annan. Imorgon ska jag maila in för beställning av våra ringar, så vi kommer någonstans.
Nu har jag beställt våra ringar, hoppas att dom kommer i slutet av nästa vecka. Dock så kan vi inte gravera dem förrän vårat nya efternamn har blivit godkänt ifrån prv. Undrar hur lång tid sånt kan ta.
Klänningen beställs ikväll då sambon kommer hem. Sen så måste vi fixa tid för provdukning så jag slipper tänka på den biten och börja fokusera på nästa sektion av vårat bröllop.
Efter som vi inte bor i central uppsala utan en bit utan för så kan jag tyvärr inte hjälpa dig bimadrock. Dels för att vi vill stå så pass anonymt som möjligt. Finns massor med folk omkring oss som surrar här omkring.
Men du kan ju kolla bygdegårdar, googla på bröllop-uppsala så kommer det säkert upp massa mat nyttigt info.
Klänningen kommer jag att beställa ifrån landy bridal och ringarna ifrån nordstans.
Just nu sitter jag och väntar på bekräftelse på beställningen av våra ringarna samt på vilket sätt vi ska betala. Dem brukar jöö vara så snabba, men inte nu, idag. *suck* "ilands problem jo jag vet"
Angående hotell frågan så kommer vi inte att sova på hotell. Mest för att de känns som en onödig kostnad samt att vi ska öppna presenterna dagen efter med de gäster som vill vara med & äta upp maten som ev blivit kvar. Men jag ska handla satin sängkläder och bädda om i våran säng så vi sover lite lyxit i alla fall.
Sen då vi åker på våran lilla resa, vi spånar om ett spa weekend för oss två. Efter som sambon inte gillar värmen och jag ogillar att flyga samt åka båt. Så tänkte vi kosta på denna weekend lite extra istället. Sen har vi ett hus som vi håller på att bygget och tiden samt energi behövs här i massor.
Är de bara vi som inte har skickat inbjudningskorten ännu? Har kalas denna helg men så fort de är ur vägen så ska vi sätta oss ner och börja slut stämpla alla våra kort.
oki vi ska försöka få ut innan feb tar slut så har vi sagt, men tiden tickar på så sablans snabbt. Nu är vi ju snart där ch de känns som att man inte hinner de vi skall.
NUUUUU har vi beställt min klänning ifrån Kina. Hoppas att den blir bra nu bara. Den ja tänkte köpa på brud och fest i katrineholm har ju ökat på sin klänning med 1000:-.
Nej jag kommer att byta till den andra kläningen på kvällen så man kan dansa loss lite hade jag tänkt.
Jaaaa hoppas att jag blir nöjd nu, men jag är inte så kräsen igentligen. Bara den inte är för liten så skall de inte vara några problem. Just nu sitter jag och jagar frockcoat till sambon i vit färg.
Håller på att köpa upp mig på ikeas vita tyg servetter, men hur många skall man köpa?
Vi räknar på ca 72 st sittande under lunch buffen. Men på kvällen 30 st men då komemr de bli vanliga efter som vi ska bjuda på grillspett med grönskaer till.
Hur tänker ni? hur ska ni göra?
hittade du skidor och sånt där??? vad kostar dem om man får fråga?