Uppsalabrudar 2009 - del 2
Michell är jättefin!! Bra val!! JAg valde Rachel, också jättefin! Hade svårt att bestämma mig, då det finns så många fina klänningar. Tänkte ju bara gifta mig en gång...
Michell är jättefin!! Bra val!! JAg valde Rachel, också jättefin! Hade svårt att bestämma mig, då det finns så många fina klänningar. Tänkte ju bara gifta mig en gång...
Vi hoppar nog trubadurer. Tänkte fråga min kusin om han vill spela i kyrkan och sedan blir det nog stereo. Men det är ju helt klart underbart med live musik!
ÅÅÅÅ! Försöker få ner pulsen!!!
Gick in på Milly´s hemsida för att "spåra" min klänning och se exakt när den skulle bli klar. Skrev tidigare till mig o sa att det skulle ta 1-2 månader, men jag bara går o längtar så jag gick alltså in för att kika hur det går med den.
Samtidigt känns det för bra för att vara sant, uppsyddklänning under 2000:-!!....
Å gissa om jag blev streead när jag först läste "Finish date: 1/6-09!!! (1 juni09).Hjärtat började banka och det där med för bra för att vara sant känndes helt plötsligt väldigt verkligt.
Men man ska ju läsa av det tvärtom från vad vi är vana med
(6 januari 09). Lite skillnad!!! Man blir ju alldeles svettig av att planera bröllop! Tror ni männen har det lika dant?!...
Mysig hemma dag med sönerna idag. Äldsta sonen är sjuk, så idag blir det mycket surfande.
Hakar på era duknings funderingar.
Jag hörde om någon som köpt vita lakarn på IKEA och hade dem som dukar och sedan en löpare på det. Blir det snyggt tror ni, eller syns det att det är lakarn på borden?
Fame:
Atlasguld ligger väl på dragarbrunnsgatan. En annan butik som också säljer schalins ringar är Mattsons guld på Kungsängsgatan.
Priset på Turin allians på Nordstads.se är 3795:-!! Jag skrev en liten blänkare i din gästbok, kolla in det! Jag kommer beställa från dem (sparar 4000:- på det) jag hör av mig när ringarna kommit om jag blev nöjd eller inte!
Jag klantade verkligen till det med klänningen. Gav ju sömmerskan fel midjemått!! (6 cm för lite)
Måttbanden måste at snurrat sig för det var ju fel sida av måttbandet jag läste av. Mailade snabb och berättade det, men klänningen var redan klar. Hon skulle försöka ordna några cm extra...Nu är det hårdbanting som gäller...nej, så illa är det väl inte..klänningen har korsett i bak så det går väl att reglera lite.
Snacka om klantigt!!
Sommarliv: Vad skulle kunna gå på tok?
Ja, nordstansguld.se ska det ju vara!
Jag har beställt mina ringar nu!!! JIIPPIII!
Är det meningen att hon ska betala? Om inte så har väl inte hon något med kostnaden att göra. Samtidigt får du komma ihåg att hon säkert bara vill vara snäll och hjälpsam. Ni ska ju leva efter bröllopsdagen också och ha råd med annat.
Har inga problem med svärmor, hon säger inte så mycket om saken, vilket är tråkigt det också!
Lillfraggel1:
Ringarna kommer ju från Schalins vare sig man beställer från affär eller nätet, så kvallitén kan ju inte skilja något!