• F A M E

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Nu har jag lagt in den i mitt galleri, passa på för en titt innan jag stänger den igen.

Jaha då har alla loggat av *suck* när jag äntligen fixar till de.
    ;-D

• F A M E

Så här tänkte vi. Vi har grymt många i släkten på bägge sidorna av oss. Därför så bjuder vi bara dem vi verkligen umgås med som mostrar/fastrar & morbröder med deras barn som är vuxna får stanna hemma. Sen så bland vännerna dock så tog vi dom vi umgås med dvs dem som man pratar/ses titt som tätt.

En hård utgallring har de varit men vi är nöjda med slut resultatet dem som känner sig förbi seda umgås vi inte med på samma sätt som de övriga.

Vännernas barn kommer också få stanna hemma annars hade vi slutat på långt över 100 personer, nu så hamnar vi på 68 st. Och då är bara våra barn samt syskonbarnen med utav barnkategorin.

Dvs Föräldrar, syskon, syskonbarn, mostrar/fastrar/morbröder & vänner.

• F A M E

"åhh, vad roligt för dig! Vad blev det för ring då? Bilder? Jag har också spanat in en vacker ring, se mitt galleri. Nu velar jag lite mellan rött eller vitt guld...."

Jag tycker du ska ta den i vitt guld, även fast den är lika fin i rött guld.

• F A M E

Vad ska man skriv i inbjudnings korten. Googlat lite och hittar ju så mycker olika varienter.

usch vad svårt de är att välja.

• F A M E

Sobeit var in på ditt galleri men hittade inga bilder om de.

Jag kommer att gnälla lite nu om de är okej för er.

Min mista har blivt sjuk igen, ligger nu 40 graders feber. Inget som påverkar henne förutom hennes tempo då. *Suck* blir ju inte av med dessa sjukdomar. Så då kanske vi inte kan åka in och kolla på ringarna som jag ville. ahhha

Sen så har jag jagat vidare på klänning fronten och ev hittat min klänning för 3500:- är de dyrt? Visst man kan handla i från kina men med frakt och ev fast i tullen så skulle de gå gämt ut räknade jag.

Vad de gäller dekoreringen så har jag inte hunnit kommit i väg till lokalen ännu för att gör lite prov dukningar. *suck*

Känns som vi bara står och stampar i ett hörn, hatar sånt, jag vill se resultat på engång.

• F A M E

Jo ho nu kom jag in. Ursäkta blir så snurrig. Sambo har installerat ett special skydd på vår dator. Har vissa små som använder dator och då har de kommit in lite konstiga virus.

Så jag glömde att tillåta att visa bilderna.

• F A M E

När vi var på slottsvisning i nov så sa hon som äger underklädesaffären. Att antingen så framhäver man klänningen genom att inte konkurrera med en massa flådiga smycken. eller så använder man smycken & tiaror att lyfta fram klänningen med dvs om man har en väldigt enkel variant.

Men jag tycker att din klänning är så fin och med mörkt hår så passar i mina ögon bäst alt nr 2

• F A M E

klänning med är massa paljetter/brodyr/diamanter. Ska man inte konkurrerar med en massa smycken till.

• F A M E

Jopp de har vi, hittade min ring också fast de blev en annan modell än den jag har i mitt galleri. Dock så hittade inte sambon min ågon ring åt honom alls. Så jag vet inte hur vi ska leta någonstans nu. Måste köpa min ring innan sista dec för att få den rabatten på den affären. Så vi ska nog göra de och söka efter hans ring vid ett senare tillfälle.

Handlade alla inbjudningskorten samt kuvert fick bra pris samt stämplar och embossing i svart och glitter svart färg. Var inte nöjd med de silvriga pappret hon hade inne, så jag ska leta efter ett annat någon annanstans dock.

Så långt har vi kommit i alla fall.

• F A M E

Linser måste jag också fixa, mina glasögon är gamla och slitna och köpa nya gör jag inte på en handkast tyvärr. Önskar att jag ska kunna genomgå en sådan där ögon operation men jag är så jäkla feg för ev skador.

Otur har jag alltid haft med mig på vissa fronter.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2