Inlägg från: FruLindberg09 |Visa alla inlägg
  • FruLindberg09

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Sommarliv skrev 2009-01-09 23:37:01 följande:
    längtar tills man kan prova klänningar.. Men måste ner i vikt först..
    Hur gammal är bebben? mysigt att amma *saknar*
  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-09 23:48:49 följande:
    mina små pojkar är 19 månader och 6 veckor.. Så man har inte så mycke tid för sig själv här hemma..
    Vet precis hur det är har 2 år mellan mina troll,

fast från 19 sover de så då blir det mycket bröllop vill jag lova...
  • FruLindberg09
    Sommarliv skrev 2009-01-09 23:57:15 följande:
    just nu är Oscar den som är 19 månader , han är nu sjuk igen.. så det är lite jobbigt. Så det blir inte så bra sömn här hemma nu.. Men vi har långt tills vi ska ha vårt bröllop..
    Usch o fy för sjuka barn! det tär på en!
    Sen tycker man ju alltid så synd om de o vill byta plats.

Just nu sitter jag o dricker the o kollar frisyrer
  • FruLindberg09
    frisören73 skrev 2009-01-21 19:30:43 följande:
    Hej hopp..Håller på att leta efter en bra lokal..det är inte lätt.. Vi vill ha en lokal där man kan fixa allt själv o det verkar inte finnas så många sånna..så snälla..har ni några bra tips?? Känns som jag vill få den biten klar snart..Kramar :)
    Känner igen det där Nånting man tydligen ska vara ute i riktigt god tid med!
    Som tur är har den biten löst sig för oss nu!

Var vill ni att lokalen ska ligga då?
    Är det inte ganska många lokaler man fixa allt själv med? typ byggdegårdar och dylikt

Nu har jag precis beställt min klänning! spännande spännande!!!
  • FruLindberg09

Håller med! Kaplansgården är jätte mysig o inte så dyr heller!
    Tyvärr var den upptagen vårat datum.

mia8 skrev 2009-01-21 21:20:08 följande:
    Jag kan tipsa om kaplansgården i Gamla Uppsala. Den är varken för stor eller liten...rymmer max 70 tror jag. Jättemysig. Jag var på ett bröllop som jag tror jag kanske ska kopiera ang. placeringen. Jag vill nämligen inte ha ett traditionellt honörsbord...vill inte sitta med mamma och pappa hela middagen. Iaf... min kompis och hennes man hade flera "korta" långbord (med ca 12 per/bord). Sen böt de plats under middagen. De åt tex förrätten vid deras föräldrar och sen böt de plats med några vid ett annat bord där deras vänner satt. inte alls rörigt utan jättetrevligt! Antingen tänker jag så eller röra om i grytan helt och bara sitta vid våra syskon och vänner... undrar vad svärmor säger då...
  • FruLindberg09
    Midsommarbrud09 skrev 2009-01-23 18:54:48 följande:
    Var hittar man snygga brudskor som inte kostar en förmögenhet och som man kan änvända efter bröllopet också? Såg ett par jättefina på en sida (finns bild i galleriet) men handla skor på nätet törs jag inte.
    De va jätte söta!

www.matildasfest.dinstudio.se/

Här finns en väldans massa snygga skor tycker jag!
  • FruLindberg09
    mia8 skrev 2009-01-25 19:09:39 följande:
    Våran smekmånad är bokad!!!!!!!!!!!!!!! I oktober bär det av till Domincanska repunliken!
    Åhh vad härligt!!!
  • FruLindberg09

men gud! in o utgångmusik har jag inte ens tänkt på! Usch så svårt!

Nån som själv ska sjunga för er blivande i kyrka eller efter?

Jag har sjungit på mina barns dop så är rädd för att min blivande räknar med det *gulp*

• FruLindberg09

Greta 1980 skrev 2009-01-26 20:09:30 följande:

Ni kollar väl på Bonde söker fru bröllopet - och får lite inspiration?
    tack för att du påminde! satt o kollade på simon o thomas. Nu har jag bytt
  • FruLindberg09

F A M E skrev 2009-01-27 21:07:11 följande:

Fanns de någon sådan där klänning där i vittinge som jag har i mitt galleri?Eller med röda detaljer på sig någonstans?
    Jag vet egentligen ingenting om vilka klänningar du kollat på men har sett fina som du beskriver på Tradera för köp nu pris 1700 kr.
    Fast det kanske är vågat att beställa därifrån?!

Jag har själv köpt min genom en sida på nätet (de har butiken i Malmö)www.annsfbk.se/

Där har de väldigt mycket fint till bra priser
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2