• Sommarliv

Uppsalabrudar 2009 - del 2

just nu är Oscar den som är 19 månader , han är nu sjuk igen.. så det är lite jobbigt. Så det blir inte så bra sömn här hemma nu.. Men vi har långt tills vi ska ha vårt bröllop..

FruLindberg09 skrev 2009-01-09 23:54:09 följande:
    Vet precis hur det är har 2 år mellan mina troll,fast från 19 sover de så då blir det mycket bröllop vill jag lova...
  • Sommarliv

Vi träffades igen den 19, fölovades 19, fästmannen fyller år den 19... så då valde vi att gifta oss 19 som faller i sept..
    Vi skulle ha gjort det föra året , men vi fick barn nr2 då..
    Så håller på att gå ner min babyvikt..
    ca 6 kg kvar..

• Sommarliv

vad härligt....
    En sån lång resa får vi vänta med tills våra pojkar är äldre..

mia8 skrev 2009-01-25 19:09:39 följande:
    Våran smekmånad är bokad!!!!!!!!!!!!!!! I oktober bär det av till Domincanska repunliken!
  • Sommarliv

nu har vi kommit fram till en nervös del i bröllopet.. min fästman fixar blommorna till mig och festen..

• Sommarliv

vi behöver ingen för allt är på samma plats..

brud2009 skrev 2009-01-28 13:59:38 följande:
    Hur har ni tänkt/gör med transport från kyrkan? Vi har 2 mil till festlokalen och skulle väldigt gärna vilja åka limousine den dagen! Någon som vet vart man kan hyra en?
  • Sommarliv

lite surt.. min mamma gillar inte alls klänningen jag halv hade tänkt att köpa.. hmm

• Sommarliv

nja det är väl för att klänningen är svart..

Igia skrev 2009-01-30 12:35:37 följande:
    Varför inte?
  • Sommarliv

nja jag kommer nog ha den som sitter bra på mig..
    får se vad det blir för något..

Igia skrev 2009-01-30 12:42:51 följande:
    OK. Betyder det väldigt mkt vad din mamma tycker för dig? Jag tror hon kommer att tycka att du är jättevacker oavsett klänning på den stora dagen
  • Sommarliv

japp, det är den jag tänkte.. hmm

FruLindberg09 skrev 2009-01-30 12:45:57 följande:
    Fast det viktigaste är att du gillar den! men lite trist kanske om det är just din mamma som inte tycker om den!Jag tycker den är fin! om det är den du har i galleriet?!
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2