• Sommarliv

Uppsalabrudar 2009 - del 2

då får jag lite att göra i natt..
    nu ska jag ut med pojkarna och mormor..
    FruLindberg09 skrev 2009-01-30 13:16:40 följande:
    Svarta detaljer Länkar hela info om den härwww.annsfbk.se/brudklanningar/alla-brudklanni...
  • Sommarliv

vad härligt.. jag längtar tills vi får börja fixa våran...

Sobeit skrev 2009-02-05 21:36:34 följande:
    Nu är alla inbjudningar utom en inbjudan frankerad o adresserad. Imorgon går alla iväg utom 2 st. De delas ut personligen i helgen och det är mina föräldrars och svärmors inbjudan.Det känns så himla undert!
  • Sommarliv

vad härligt.. Så långt vill jag också komma..
    Men ska också skriva lite kort.. Vi har dop nästa månad..

mia8 skrev 2009-02-07 12:56:58 följande:
    Nu är frimärken inköpta och imorgon skrivs adresserna... nu är det nära! IIIIIIHHHHHHHHHHHHHH!
  • Sommarliv

vad fina saker ni alla har gjort..
    Jag börjar väl göra sånt med en kompis sen när jag slutar amma.. så man kan vara i väg lite bättre..

• Sommarliv

Tack.. det äs ju så svårt..

mia8 skrev 2009-02-17 10:20:09 följande:
    Oj så fina! Jag röstar på nr 1.2 och 6!
  • Sommarliv

jag har kommit fram till att jag fixar mitt hår själv.. Men först så kommer jag gå och färga håret hos en frisör..

Jag vill ikke bo på hotell.. För jag vill njuta av att ta det soft dagen efter. Inte stressa med att ha en tid att gå efter.
    Softa hemma dagen efter med god frukost i sängen, fixa massa mysiga saker hemma..

• Sommarliv

Härligt..
    Men jobbar på ett hotell så nog är det lite däför jag inte vill bo på ett..

Jag tror mormor kommer ta hand om våra små pojkar, så vi kan softa..

Sobeit skrev 2009-02-18 21:06:11 följande:
    Sommarliv:För oss blir det värsta lyxen att få sova på hotell. 3 barn och ingen tid vi måste hämta dem dagen efter ..... mm ... bara jag och mannen. Då spelar det ingen roll att passa tiden för utcheckningen. Den är 12. Och innan dess är vi "färdiga" med allt.
  • Sommarliv

Många fester har vi nu.. Vi har dop för Lille Anton nästa månad.. I sommar blir jag 30.. sen så gifter vi oss i sept..
    sen alla andra som fyller jämt..

• Sommarliv

det är ett stort hotell i stockholm..

brud2009 skrev 2009-02-18 22:16:31 följande:
    Får man fråga vart du jobbar, är det i Uppsala?
  • Sommarliv

Visst är den fin, tänkte först köpa den.. Men är mer inne på några andra..

Mois81 skrev 2009-02-18 22:23:09 följande:
    Flickor ni som har varit runt i Uppsalas alla butiker någon som sett en klänning som denna ? brudklanningar.nu/webshop/product_info.php eller liknande? Tacksam för svar! God natt
  • Sommarliv

Vi har nu gjort lite ändring på våran planering..
    jag hoppas det inte många i släkten som blir sura..

• Sommarliv

Vet ni någon fin enkel klännign som man kan ha på ett dop? , som man kan lätt springa ner på stan och köpa.....

• Sommarliv

Vill bara vara fin på Antons dop..

• Sommarliv

vad härligt..

Min ring har jag haft hemma i över 1 år..
    Vi skulle ha gift oss föra året 19 juli.. Men det blir ju i år i stället..
    Sen är ju min fästman så gullig och säger att om jag blir trött på ringen så köper han en ny...

mia8 skrev 2009-02-22 09:24:20 följande:
    Igår var vi in på atlasguld och hittade min ring! Den är nu beställd! jättefin! Jag vill passa på att slå ett slag för atlasguld. Jättetrevligt och kunnigt!
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2