Uppsalabrudar 2009 - del 2
Hittade den på brudofest i katrineholm, fanns många andra klänningar där också för väldigt lågt pris. Eller lågt pris beror ju på vad man jämför med iofs.
Hittade den på brudofest i katrineholm, fanns många andra klänningar där också för väldigt lågt pris. Eller lågt pris beror ju på vad man jämför med iofs.
Jo hade ju tänkt så, såvidare jag inte hittar någon annan då förstås
Vi tänkte att lägga med en seprat lapp om vägen, hur de blir och ev presenter. Med kommer även att finnas en mail adress till toastmastern för ev tal som ska var med osv.
oki Har ni ingen medhjälpare till bröllopet då??? typ tärna, toastmaster var mail eller telnr kan stå med för ev frågor och funderingar angående erat bröllop då.
Nu har jag hittat våara ljus till bröllopet, blev svarta små block ljus jätte fina. Men jag skulle vilja dekorera dem lite så dem inte ser så dystra ut. Någon som vet en bra sida för detta?
Hittade dem på ica maxi 7 st i olika str men samma tjocklek för 33:- Fanns även vita, vad jag såg.
Nu har jag hittat dekorering till ljusen men frågan är var de kan finnas silversand/stenar. Stenarna skall vara av den mindre sorten. Någon som vet?
Nu har jag lagt in bild på ljusen jag hittade, samt ev ljus fat vi ska ha. Stenarna lag jag bara dit för ut fyllning.
Vi ska nog inte ha några värdpar på vårat bröllop bara toastmasters 2 st. Vi ska ha ett så enkelt bröllop som möjligt.
ojdå glömde öppna mitt galleri för er andra. Tar ju bort den när jag håller på med en massa bilder hit och dit.
Har varit och handlat in för nyåret på boländerna. Samt så var jag tvungen att byta lite julklapps kläder som den minsta hade fått. Jag var grymt glad att vi åkte in tidigt i morse dvs strax efter 10 var vi inne. När vi åkte hem efter 12 så var de packat med folk över allt.
Jag som funderade på att ev handla på gränby men ångrade mig i sista stund. Ska åka in dit efter nyårets stress. Ska jobba i helgen som kommer men sen så är jag ledig till 12 jan.