• F A M E

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Igia skrev 2009-01-05 15:05:10 följande:
    Vad bra att det känns bättre idag. Kan inte ställa in allt nu F A M E skrev 2009-01-05 09:48:19 följande:
    Nej de kommer vi inte att göra heller Men kände en lätt panik ångest i går kväll. Har aldrig fått sånt förrut.

Men jag hade velat åkt in till jysk idag för att leta efter fint tyg till bordsdukningen. Men grannbarnen har tydligen kräkts om dom har lekt med mina barn. Jag vill inte ha magsjuk nu, när jag är långledig. *suck*

Undrar om dem är öppet i morgon tro?
  • F A M E

Silver eller vinrött är jag ute efter.

Letade också på deras hemsida om tider för i morgon men där stog de ingenting.

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-01-05 17:16:44 följande:
    Om du hittar vinröda löpare, akn du hojta till mig då?  
    Absolut kan jag de om jag ens hittar något så. Funderar på att ta en snabb sväng förbi ikea också i morgo. Vi fick presentkort av mina föräldrar i julklapp. Jag är jättedålig på att bränna dessa, har ju en liten fin hög som bara ligger och väntar på mig.

Men de lär väl vara en massa med folk i morgon för de är ju inte bara vi som tänker så.
  • F A M E

Tror ni man kan ha Enya som ingångs musik?

De få musik stycken som vi har gemensamt är ju Enya med Lord of the ring. Den är jätte vacker, funkar i pano version då borde den även funka i orgel va??

Nu har jag nog fixat så att vi har vita linne dukar på borden.

• F A M E

Hemtex har rea på halv små block ljus i olika färger. Vi köpte silver 3 st förpackningar med 9 ljus i för 39:-/förp. På gränby alltså då menar jag nu.

• F A M E

Absolut röda, vita, gröna och andra också minns bara inte ljust nu. Vi letade ju efter silvriga. Plommon färgade hittade vi också.

Fanns även lite mörk röda "jul" tyg servetter men sambon gillade ikeas bommuls servetter bättre. Dels för att dem hade mönster samt också lite billigare. Dem kostar ju 4 för 19:-

Köpte 8 st i dag för att ha till våran prov dukning. Ska ta mig tid för de nu tänkte jag.

Vi måste ev leta efter en catering efter som Sambons mamma ev inte vill göra våran buffe. Och jag förstår henne vi kommer ju att bli drygt 70 personer.

• F A M E

JAPPPP nu så har jag i alla fall ev hittat våran catering firma vi ska anlita. Ska bara höra om lite referenser och sen se hur vi ska ha de. Innan vi kommer att bestämma oss.

Imorgon måste jag komma på ett bra knep hur man blir fortast rik utan att jobba rumpan av sig.

• F A M E

Absolut jag delar gärna med mig av de mesta jag kan. Men i denna kategori känns de lite torftigt faktiskt.

Har anmält mig till postkodslåteriet stavas de så *suck* är för trött för att tänka efter. Efter som jag bara blir uppringt av en massa olika personer som vill att vi ska skänka pengar. Efter som jag aldrig vinner något på triss eller liknande så skänker jag hellre så är än via kontoinsättning.

Och vinner jag där så kommer jag nog att dö av lycka.

• F A M E

Vi har hittat en catering firma åt rimbo hållet som vi ev funderar på. Ska bara höra om referenser först ifrån en släkting som har använt dem. Adamsbergs tror jag dem hette. Finns bara 3 st i den trekten om man googlar på de.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2