Uppsalabrudar 2009 - del 2
Jag köpte mina på Din sko i somras. Kostade 249 :-. Helt lagom enligt mig. Kommer troligen att färga om dem efetr bröllopet å de är mer användbara. Kolla annars på Skokanonen!
Jag köpte mina på Din sko i somras. Kostade 249 :-. Helt lagom enligt mig. Kommer troligen att färga om dem efetr bröllopet å de är mer användbara. Kolla annars på Skokanonen!
Vid IKEA i Boländerna. Brevid Sportex.
Jag ska inte gå på någon bröllopsmässa. Det är så himla svårt att få ihop det med barnvakter och sånt nu. *suck* Sedan så har jag hela dukningen med dekorationer och allt klart i huvudet, brudklänningen hänger i garderoben och brudnäbbarnas kläder är oxå klara. Så det känns lite avigt att gå på en brollopsmässa när man redan kommit så långt som vi gjort.
Idag har jag iallafall blivit lovad en barnfri dag. M2b ska stuva in alla kidsen i bilen och åka över till farmor över dagen. Såååå skönt!
Vi kommer att använda lite finare pappersservetter istället för linneservetter. M2b vill ha vårt tryck på dem, emn jag har köpt servettringar så det bliri nga tryck. *haha*
Tackar förresten! Dagen har varit helt underbar. Känner verkligen att batterierna har fått en välbehövd påfyllning. Nu é de på väg på igen och jag ska passa på att ställa mig på Orbin innan de kommer.
Mysigt!
Vi har enats om ingångsmusiken. Visserligen tyckte m2b att den var lite tråkig första gången han hörde den, emn nu är den bokad iallafall. Utgångsmusiken är svårare dock. Jag har fått för mig att den ska passa ihop med ingångsmusiken och det gör det verkligen inte lättare. Jag och mina fix-idéer! *hihi*
Som ingångsmusik ska vi ha "Canon i d".
Gud, vad vackert! Frisyren som brudne hade är ungefär samma som jag kommer att ha. Fick hem mitt löshår i söndags. Så då var det bara att "montera" det och se på f*n det fixade jag själv. Så imorgon ska jag avbeställa frisören.
Jag tror jag har hittat vår utgångsmusik. Brudmarsch från Frösön. Eventuellt att vi får kasta om så att det är brudmarschen som ingångsmusik och Canon in d som utgångsmusik. Vi får se.
Vår cake topper kom med posten igår så idag ska jag avboka tårtställningen på ICA Maxi. Har en alternativ idé till tårtställningen osm känns mer riktig för oss.
Vi går rakt över byavägen så är vi på festen. hihi
Jag har köpt min brudklänning på Tradera och är verkligen jättenöjd!
Provade den faktiskt igår igen då jag fick min nya korsett med posten. Jag är så nöjd!
Nu behöver jag bara lägga ut resåren i underkjolen lite och ställa in omkretsen på ringarna i underkjolen så är min klädsel helt klar. Känns helt underbart!