Inlägg från: GoS09 |Visa alla inlägg
  • GoS09

Någon som varit till Mexico?

Hej!
    Jag är intresserad och nyfiken om era åsikter om Mexico.... Jag är mest intresserad av kultur och sevärdheter... Tips, råd o idéer?

• Svar på tråden Någon som varit till Mexico?
  • GoS09

Ja, det är just de olika templen och allt kring den kulturen (maya o azteker) jag vill se.. o då menar jag ALLT. Men min m2b vill hellre bara slappa, haha.. Fast några dagar kan jag ju slappa å, sol o bli fint brun! :D
    Men är det långa avstånd till sevärdheterna? Kan man åka på dem själv eller ska man åka med ngt anordnat?

• GoS09

Och hur fungerar det att hyra bil, åka kommunalt...? Någon som vet?

• GoS09

Hej alla! Och tack för alla tips o råd... E verkligen sugen på å åka till Mexico men behöver motivera/övertala min m2b på ngt sätt bara ;) Vi var till Peru i somras och han tycker vi sett indiankulturen nu.. men e ju inte riktigt samma sak tycker jag.. Haha... Vingresan lät ju toppen! Jag skulle vilja åka ett par dagar först till New york (eftersom min m2b vill dit (o även jag)) och sedan vidare till Mexico...

Lottis 77 gjorde ni oxå massa utflyckter o då på egen hand? Hur funka det isf? Lätt/Svårt att boka/ordna?

• GoS09

Ååååhhhh... jag vill verkligen till Mexico och uppleva allt! :D Eller iaf det mesta! Gäller som sagt "bara" att få med min m2b på det å, haha.. ;)

Svar på tråden Någon som varit till Mexico?