Augusti 2009 rullar vidare...
Heej tjejer!
Hoppar in här jag med, var aktiv ett litet tag i den gamla tråden, men har haft fullt upp med annat så bröllopsplaneringen har fått ligga på is ett tag... Men nu är jag på g igen! :)
Vi gifter oss 22/8 2009
Har inte funderat så mycket på bröllopsresa, det enda vi vet med säkerhet är att vi vill åka dagen efter vi gift oss. Vi har hela tiden sagt att vi inte vill ha med oss barnen på vår honeymoon, så därför blir det bara en vecka borta. vill inte heller åka allt för långt bort då vi är borta så kort tid...
min M2B ska kila in på en turistbyrå i morgon och hämta lite brochyrer så vi får lite inspiration...
Vi var i Turkiet,Alanya 2006 och hade det jättefint, party kan man få om man vill, vi satsade på mys och gjorde små utflykter.
När ska ni skicka ut era inbjudningar? Etiketten säger väl 6 veckor innan, men det tycker jag känns alldeles för kort! Funderar faktiskt på att skicka ut dem nu i januari, så att folk inte planerar sin semester just då vi gifter oss.
Är ni stressade? Mina brudtärnor stressar mer än jag, tycker det känns som en evighet tills dagen är inne!?!