Inlägg från: lönnsjö |Visa alla inlägg
  • lönnsjö

Augusti 2009 rullar vidare...

Goaste: himla fin väska! Har du lagt ngt bud? Lycka till! Såg ert monogram i ditt bildgalleri. Var har ni gjort det? Beställt eller?

Hos oss händer det inte mycket för tillfället. Jag blir stressad av alla som hunnit så långt och som verkar så säkra på vad och hur de vill ha det.
    Vi har kommit en bit i alla fall...är väl bara jag som stressar...

* Datum, 22 augusti
    * Färgtema klart
    * Kyrka bokad
    * Tärna, bestman, näbbar och toastmaster klara
    * Lokal bokad
    * Catering bokad
    * Fotograf bokad
    * Frisör bokad
    * Inbjudningskorten är utsedda, skickas i mars/april
    * Ringarna är utsedda, ska beställas i maj

Hmmm... som sagt inga bra stressnerver. Vad behövs mer? Förutom kläder förstås. Det ska vi prova ut i mars.

• lönnsjö

Julia78 skrev 2008-12-08 08:01:32 följande:
    Hej vi gifter oss med i Augusti! Vi har inte berättat för nån än..Det är svårt att hålla sigkan inte bestämma mig för vem jag ska ha som Tärna, har ni släktingar eller vänner?

Jag valde en väninna, som jag känner stort förtroende för och som jag vet kommer att hjälpa mig till 110 % den stora dagen.

• lönnsjö

Vilken bra sida SaraPayam!! Jag har kollat andra sidor men inte hittat nga som jag vill köpa. Jag tänkte beställa nr 1112. Stilrena, passar till det mesta. Hoppas min m2b också tycker det {#lang_emotions_laughing}

• lönnsjö

...fast 1121 är också snygga...

• lönnsjö

Jättesöt väska Goaste!

SaraPayam, jag beställde manschettknapparna igår. Då tar det inte så långt tid att få dem verkar det som. När var det du beställde?  Ska ge dem till m2b i julklapp {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...