Augusti 2009 rullar vidare...
Vad bra att du har skapat en ny tråd för oss augustibrudar
Vart har ni planerat att åka på bröllopsresa? Har så svårt att bestämma oss...nån av er som vart i El gouna i Egypen?
Vad bra att du har skapat en ny tråd för oss augustibrudar
Vart har ni planerat att åka på bröllopsresa? Har så svårt att bestämma oss...nån av er som vart i El gouna i Egypen?
Det är inte alls knepigt, det är väl klart att ni vill ha med er barnen Jag har vart i Turiket 3 ggr & älskar det verkligen. Vi har vart på Marmaris & Alanya. Helt underbara stället men väldigt olika. Alanya uppfattade jag som en mer partystad & Marmaris är mer lugn & mysig
Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i januari, men det är enbart för att vi har släktingar som är utspridda båda i Iran, Tyskland & Frankrike. Annars så hade vi nog skickat dem senare. Men håller verkligen med om att 6 veckor innan bröllopet är alldeles för sent att skicka ut inbjudningskorten, man vill ju hinna planera lite som gäst med & fram förallt i semestertiderna
Åååå jag längtar med, det ska bli sååå spännande att få höra allas kommentarer Hoppas bara p att de flesta av gästerna kommer
Den är snygg, men behöver du verkligen ha en väska?
W2B Blom skrev 2008-12-04 17:33:48 följande:
Välkommen hit Vad kul att det kommer fler & deltar i våra diskussioner
vart gifter ni er?