Inlägg från: minlycka |Visa alla inlägg
  • minlycka

Många Thailandstrådar...nystart 10

He,he härligt med "alerta" Thailandsbrudar , detta blev väl 3:e Thailandstråden nr:10 ?=)))Ska vi samlas här då kanske eftersom en av de andra saknade "listan" o den andra hade en mindre felskrivning i överskriften? Stort Grattis till dig majamyra !!, o Välkommen hem!=) Ser fram emot att få se dina fotografier=)
    Själv bara läängtar jag just nu -även om allt blivit så mkt dyrare än vad vi tänkt oss.....

• minlycka

Verkligen härliga bilder Majamyra!!
    Åhh vad jag längtar till februari nu=))

• minlycka

Då min m2b är dansk medborgare så lyckades vi inte få det att funka med lagligt i Thailand , så vi gifter oss "som hastigast" på tingsrätten här hemma den 5/2 och sen reser vi den 6/2, för att sedan ha en ceremoni den 17/2 på Koh Lanta.Jag ska va "duktig" o beställa tågresan till Arlanda när nu biljetterna är billiga, dessa billiga biljetter går ej att boka om.....beställer via datorn o allt är frid....Fortsätter o prata om annat med min m2b när jag plötsligt skriker NEEEJJJ!!Kom då på att jag varit så fokuserad på vårt "tingsrättendatum" så att jag knappat in tågresa den 5/2 =(((Kastat pengar i sjön då?,ringer snabbt upp SJ o en vänlig dam där berättar att beställningen inte gått i väg ännu -så hon hjälper mig att boka om!! -PUhhh!

• minlycka

Stort Grattis till er RB09!!=) o Välkomna hem ska ni vara också!
    Jättefina bilder!=)Jag är lite fortsatt nyfiken på allt eftersom vi också gifter oss på Relax Bay fast först i Februari då.

• minlycka

Förstår dig precis januaribrud.......vi ska åka den 6:e Februari .Inte heller vi har hört något på länge i från Maj-Britt o då blir man ju lite nervös. Smycken har jag fixat, underkläder återstår....+ att klänningen känns "sådär" tar den med -men ev. att jag syr upp en ny i Thailand -ska ju inte gifta oss förrän 17/2.Mannens kläder i af klart med o mina söner är ju vuxna -så deras kläder får de styra med själva *L*.
    Jag är som sagt också nipprig och förvirrad så känn dig inte ensam. Önskar er en mycket trevlig resa ! o stort Grattis i förskott=))

• minlycka

Nu har vi återfått kontakten med M-B, så nu känns det bara bra igen, o lite pirrigt förstås ... =))Önskar U2s som åker i morgon en underbar resa o bröllop! Jag antar att även du fått kontakt nu?=)Den 6/2 reser vi.

• minlycka

Grattis , Grattis Januaribrud!! o Välkommen hem får jag väl säga då , i morgon gifter vi oss "en snabbis" lagligt på tingsrätten och på fredag flyger vi till Thailand , den 17/2 kommer vi sedan att förhoppningsvis få vårt drömbröllop på Relax Bay. Underbart att höra så positiva tongångar*åhh ,vad jag längtar* =))
    Vinkar nu till alla för hinner nog inte in mer på datorn.

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 10