• RB09

Många Thailandstrådar...nystart 10

Jättehärliga kort Majamyra!

Nu är vi tillbaka i gråa Sverige igen efter en helt underbar resa och ett bröllop över alla mina förväntningar. Vi gifte oss på Relax Bay, Koh Lanta den 11/11 och det var ingen hemma som visst förutom grannarna som skrivit på referensbrevet. Jag har lagt upp några bilder från vigseln på stranden. Vi hade Maj-Britt som hjälpte oss och allt var verkligen toppen, tom vädret. Vi var en aning oroliga när det verkligen öste ner hela dagen innan bröllopet... Åh, vad ni har att se fram emot!

• RB09

Tack!
    Det är bara att fråga på så ska jag försöka svara

• RB09

Januaribrud 2009:

Stranden är bara för Relax bay och det är bara ca 30 bungalows så på den del där vi hade vår ceremoni var det bara vi, det är inte något naturligt promenadstråk vilket kändes bra.

Vi hade både den engelska trubaduren, Rowan, och Carina. Rowan spelade först en enkel version av bröllopsmarchen när vi gick fram till hjärtat å sen spelade och sjöng han "Perfect day". Efter ringväxlingen sjöng Carina "Utan dina andetag", och hon gjorde det helt underbart!
    Maten beställde vi direkt från menyn eftersom att vi hade ätit där flera gånger förut. Å allt vi åt där under veckan vi bodde där var supergott! Bröllopstårtan hade vi beställt via Maj-britt.
    Det enda vi ångrar lite är att vi inte filmade lite från ceremonin så att man fick med musiken. Vi hade fotografen Robbie (via MB) å är väldigt nöjda med fotona.

Bungalowen var inte så lyxig men fräsch och romantisk.

Klänningen hade jag med mig hemifrån. Jag beställde den från Sheshopping så den är uppsydd i Kina efter mina mått. Vågade inte chansa på att sy upp i Thailand eftersom att vi bara skulle vara där några dagar före bröllopet.

Vi har nu varit hemma i lite mer än 1 vecka å längtar fortfarande tillbaka...

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 10