Januaribrud 2009:
Stranden är bara för Relax bay och det är bara ca 30 bungalows så på den del där vi hade vår ceremoni var det bara vi, det är inte något naturligt promenadstråk vilket kändes bra.
Vi hade både den engelska trubaduren, Rowan, och Carina. Rowan spelade först en enkel version av bröllopsmarchen när vi gick fram till hjärtat å sen spelade och sjöng han "Perfect day". Efter ringväxlingen sjöng Carina "Utan dina andetag", och hon gjorde det helt underbart!
Maten beställde vi direkt från menyn eftersom att vi hade ätit där flera gånger förut. Å allt vi åt där under veckan vi bodde där var supergott! Bröllopstårtan hade vi beställt via Maj-britt.
Det enda vi ångrar lite är att vi inte filmade lite från ceremonin så att man fick med musiken. Vi hade fotografen Robbie (via MB) å är väldigt nöjda med fotona.
Bungalowen var inte så lyxig men fräsch och romantisk.
Klänningen hade jag med mig hemifrån. Jag beställde den från Sheshopping så den är uppsydd i Kina efter mina mått. Vågade inte chansa på att sy upp i Thailand eftersom att vi bara skulle vara där några dagar före bröllopet.
Vi har nu varit hemma i lite mer än 1 vecka å längtar fortfarande tillbaka...