U2s; Ja, det är precis det jag har tänkt att göra. En lokal skräddare får se över klänningen och piffa till den. Den är som sagt en enkel lång klänning så det behövs "något" på den och så är den alldeles för stor över brösten. Upptäckte att efter två amningar så ser de inte direkt ut som förr
Vi kommer dit söndag fm den 18/1 och gifter oss lördag 24/1 så det är till att besöka skräddare i början på veckan för att få ihop kläderna till alla.
Vi gifter oss på Relax Bay och sover över där den natten utan barn, barnen får åka med min mamma och svärmor med make till Chada där vi bor övrig tid.
Var bor ni och när gifter ni er?
Minlycka;
Hörde av Maj-Britt idag, hennes mail verkar ha krånglat för när jag kontaktade lanta diver och efterlyste henne så svarade hon direkt via den mailen och sa att hon hade svarat mig för ett par dagar sedan..
Smycken, ja det är en annan fråga.. Vad ska ni ha för något? Funderar på att låna en väns fina pärlarmband, då blir det ju något "lånat" oxå. För övrigt är jag nog ganska osmyckad förutom örhängen i form av små droppar som jag alltid har. Har tänkt att ha blommor i håret och ha det utsläppt så det får bli utsmyckningen för mig.
Kommer ni vara barfota? Tror att jag är det, det känns bäst med sand mellan tårna eller det är i alla fall så jag har föreställt mig det.
Åh, så kul att få höra lite mer om era planer så skriv hur ni har tänkt er allt! Skönt även att höra att det inte är jag som blivit totalt knäpp utan att det är fler med bröllopsnerver!!
Kolla den vägen på deras info.mail så får du säkert svar!