• U2s

Många Thailandstrådar...nystart 10

Pippirull:

För oss tog papprena i Svergie ca 1 1/2 månad ink Skatteverket, UD och Thailändska ambassaden. Fick i väg papprena till thailand i måndags. Vi ska gifta oss den 10:e februari, så jag hoppas att de hinner alllt där nere. Var lite nervös innan papprena kom. När ska du gifta dig?

• U2s

Är det någon som vet om man kan ta med sig kläningen som handbagage i en klädgarderob?

• U2s

Januaribrud2009:

Du kanske kan lämna in klänningen hos en skräddare på Koh Lanta?
    Och även sy upp M2b´s och barnens kläder där?
    Vi tänkte sy upp barnen kläder där.
    Vilket datum gifter ni Er och vart?

• U2s

Januaribrud: Vi gifter oss den 10/2 på Lanta Sand där vi oxå bo mellan den 9-11/2.
    Vi åker den 25 januari och ska då bo de första 4 nätterna på Noble House på Klong Dao beach. Sen åker vi till Phi Phi och hälsar på vänner i 3 dagar. Efter det kommer mina föräldrar, min bror och några vänner ner och då ska vi bo på Bangtao beach i 2 veckor (med en avstickare till Lanta för bröllopet).
    När de åker hem stannar vi 1 vecka till med barnen, men vet ej vart ännu!

Jag har allt fixat utom barnens kläder, men det blir nog inget problem. Har inte börjat bli nervös ännu, men det kommer nog snart... Längtar...

• U2s

Januaribrud 2009:

Vad kul att ni oxå ska bo där! Då är du nygift när vi kommer kvällen den 26:e

Jag tänkte ha pärlhalsband och pårlörhängen som smycken och sätta upp håret med lite orkideer i om det går.

• U2s

pippirull:

Jag skcikade med posten och de var framme på 5 dagar!

• U2s

Sardin: Vad härligt! GRATTIS!

Vill jättegärna se blider!

• U2s

Kan du inte klicka på dem och sen redigera och sen välja minska bild?

• U2s

Jag har inte heller fått tag på Maj-Britt! Vi åker på söndag och jag har några frågor innan vi åker så jag börjar bli lite irriterad...
    Hon var inloggad på MSN i morse, men svarade inte på mitt meddelande...
    Har mailat både till henne och till dykskolans mail...

• U2s

Tack! Vi kanske ses på Lanta

Men vi har inte fått någon kontakt med M-B ännu...
    När hörde du ifrån henne?

• U2s

minlycka:

Vad märkligt, för jag skrev oxå mail igår men har inte fått svar...

• U2s

Hej då alla blivande brudar!

Nu åker vi till flyplatsen!

Fick svar av M-B idag så nu känner jag mig lugn

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 10