Inlägg från: Pippirull |Visa alla inlägg
  • Pippirull

Många Thailandstrådar...nystart 10

RB09 Jag har varit i Thailand och besökt skräddare. Jag var dock inte där för att sy upp till mig själv men min svärfar sydde upp en massa kläder där och blev supernöjd. Och snabbt gick det oxå. Så fina kläder. Och när vi väntade där medans han måttades så bläddrade jag i deras kataloger och där fanns bilder på jättefina brudklänningar som man kunde få uppsydda åt sig. Så det tror def. du vågar göra.

• Pippirull

Skulle stå Januaribrud sorry...Jag har varit i Thailand och besökt skräddare. Jag var dock inte där för att sy upp till mig själv men min svärfar sydde upp en massa kläder där och blev supernöjd. Och snabbt gick det oxå. Så fina kläder. Och när vi väntade där medans han måttades så bläddrade jag i deras kataloger och där fanns bilder på jättefina brudklänningar som man kunde få uppsydda åt sig. Så det tror def. du vågar göra.

• Pippirull

Fråga till er som haft en laglig vigsel i Thailand tex. genom TI. Hur lång tid tog det för er att få hem papprena? Börjar bli nervös att dem inte ska hinna komma innan vi åker.

• Pippirull

U2s:

Vi gifter oss den 27:e Februari men åker den 12:e Februari. Papprena från skatteverket gick fort men nu är det UD och Thailändska ambassaden jag väntar på....hua...:-s

• Pippirull

Ngn som vet vilket alt. som är säkrast och snabbast att skicka vigselpapprena med till Bangkok? Ska man välja Posten, Fedex, Dhl eller Ups? Börjar bli lite bråttom känn det som...Tacksam för svar

• Pippirull

En fråga till er som redan gift er! Ni som valde att få hjälp med make-upen, blev ni nöjda? Och brukar ni festsminka er själva annars? Är lite osäker om jag ska välja make eftersom jag makar mig själv jämt och är rädd att man inte är nöjd efteråt. Lite kontrollbehov har man ju....:-s Tacksam för svar!

• Pippirull

Orangegirl! Har du kollat Paradise Wedding? Dem är oxå svenskar och håller till på Kata har jag för mig.

• Pippirull

Orangegirl: Ajdå, det har du rätt i, Sorry.

• Pippirull

Vilka härliga bilder! Känner igen ngra ställen då vi var där förra året. Vi åker på Torsdag igen och gifter oss där. Men nu längtar man ju ännu mer efter ha kikat på era bilder.

Svar på tråden Många Thailandstrådar...nystart 10