• Communityansvarig

PLUS.tjänsten igång.

Hallå kära medlemmar. Den länge efterfrågade PLUS- tjänsten är nu igång här på Bröllopstorget. Som ni kanske sett på startsidan får man som bonus också vår exlussiva Bröllopsbok om man är en av de 50 första att registera sig, ännu finns några chanser kvar... Glad

• Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.
  • Emmeli o Markus
    Communityansvarig skrev 2008-11-28 14:51:44 följande:
    Visst, det har varit igång en tid, men det är inte så många som nappat, tänkte det var läge  att puffa lite för det ifall man missat informationen på startsidan Och visst är du en av dom som får boken Emmeli o Markus det är bara att vi avvaktat lite med att skicka, men det kommer snart var så säker.
    TACK

Längtar nu med spänning=)
    Längtar efter vår stora Dag:)
  • Pidis

Här är också en nyfiken själ.
    kan ni inte lägga ut vilka som var först och får böckerna??

• Troll1

Redaktionen: Lägg gärna till fler smileys, likt de på FL...

• längelevekärleken

Jag såg när ni gjorde reklam för plus tjänsten att man skulle få lösenord till sin bröllopssida så bara behöriga kan gå in. Finns det i +tjänsten?

• Alla Hjärtans Dag

Ja då hoppas även jag att jag får boken..??? Betalade 19 Nov.
    Ha en bra dag alla.

• Pumpkin
    Troll1 skrev 2008-12-01 09:07:23 följande:
    Redaktionen: Lägg gärna till fler smileys, likt de på FL...
    Nu är det något knas, för jag har alla extra smilies i inboxen, men inte här i forumet. Så de ska alltså finnas, alla som finns på FL. Har mailat Johan om det här, så det ordnas nog till ganska snabbt
    Alla älskar Skellefteå AIK
  • Pumpkin

Troll1: Nu funkar de Cool{#emotions_dlg.tomte}{#emotions_dlg.cheers}

• Troll1

{#lang_emotions_gravid} Hihi, ja jag ser det. {#lang_emotions_plus} {#lang_emotions_innocent} Det var första gången jag haft alla. 

Längelevekärleken: Jag tror du går in på "min sida" inställningar ngnting. Jag har spärrat för sk "gäster", det gjorde jag med en gång. Du behöver inte ngt lösenord.

• silvera

Kul med extra smileys!
    Men fattas det inte en smiley med frack, och en med brudklänning ???
    Det finns ju en gravidmage, så då borde det väl finnas några "bröllopssmileys"???
    Vi är ju ändå på BT!
    Kanske några bröllopsklockor, ringar, eller så...
    Bara lite idéer från mig, eftersom jag gillar smileys!

• Communityansvarig

silvera skrev 2008-12-01 13:20:39 följande:
    Kul med extra smileys!Men fattas det inte en smiley med frack, och en med brudklänning ??? Det finns ju en gravidmage, så då borde det väl finnas några "bröllopssmileys"???Vi är ju ändå på BT!Kanske några bröllopsklockor, ringar, eller så...Bara lite idéer från mig, eftersom jag gillar smileys!

Bra förslag,{#lang_emotions_flower} vi ska jobba på det.

• 20090725

e alla böcker utdelade?

Communityansvarig skrev 2008-11-28 13:31:13 följande:
    Hallå kära medlemmar. Den länge efterfrågade PLUS- tjänsten är nu igång här på Bröllopstorget. Som ni kanske sett på startsidan får man som bonus också vår exlussiva Bröllopsbok om man är en av de 50 första att registera sig, ännu finns några chanser kvar... 
  • Communityansvarig

Vi har inte börjat skicka ut dom än, men vi ska... idag. Och det finns böcker kvar. Gränsen är satt vid de första 50, och den är inte passerad ännu...{#lang_emotions_smile} 

• Communityansvarig

Kolla gärna att ni har fullständiga och färska adressuppgifter på era konton

• Troll1
    silvera skrev 2008-12-01 13:20:39 följande:
    Kul med extra smileys!Men fattas det inte en smiley med frack, och en med brudklänning ??? Det finns ju en gravidmage, så då borde det väl finnas några "bröllopssmileys"???Vi är ju ändå på BT!Kanske några bröllopsklockor, ringar, eller så...Bara lite idéer från mig, eftersom jag gillar smileys!
    Hahaha! Jag trodde mina smileys i mitt inlägg gav en hint till redaktionen. Men du var mer rakt på sak sas. {#lang_emotions_baby} {#lang_emotions_nalle}
  • Gruset77

Får man något besked om den där boken. Jag la till plustjänsten igår men fick ingen notis om att jag skulle få boken.

• Pumpkin
    Gruset77 skrev 2008-12-02 13:31:57 följande:
    Får man något besked om den där boken. Jag la till plustjänsten igår men fick ingen notis om att jag skulle få boken.
    Eftersom det fortfarande fanns "platser" kvar idag kl. 11.20 (enligt inlägget från Johan är ovan) så skulle jag tro att du kommer få en bok!
  • Troll1

Jag lägger in ett önskemål till red här i tråden;

Kan ni göra galleriet som på FL, med olika överskrifter så man ser vilka olika bildmappar som finns? Nu syns bara standard. Det är lättare att se om ens olika mappar finns på rad längst upp. Svårt att förklara, men som det ser ut på FL:s krypin/galleri i alla fall...

• Yllo

Jag har två frågor...

Hur rackarns lägger man till om Plus-tjänsten? och var hittar man smilysarna att lägga i inläggen? Tidigare fanns ju en länk som man kunde klicka på, men inte nu längre.. eller är det så att bara jag saknar den?

Svar på tråden PLUS.tjänsten igång.